Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Od niedawna jestem kierowcą i posiadaczem nowego auta, dlatego chciałem Was zapytać - drogie Motomirki - o kilka kwestii:

1. Czy (i które) z urządzeń #yanosik warto wybrać? Sama aplikacja bez urządzenia chyba utrudnia korzystanie z innych funkcji smartfona (np. nawigacji Apple CarPlay czy Android Auto) i/lub może się wyłączać w tle, prawda?

2. Jaki odkurzacz samochodowy warto kupić? Przykładowo, Black&Decker Flexi PD1200AVK za 200 zł ma najwięcej opinii na Ceneo i 4.5 gwiazdki.

3. Korzystam z myjni bezdotykowej, ale pomimo poprawnego wykorzystania wszystkich programów (w trakcie długiego, bo kosztującego 30-40 zł!) mycia na lakierze nadal pozostają brązowe zacieki i smugi, które generalnie da się usunąć wilgotną mikrofibrą. Jakie delikatne kosmetyki samochodowe powinienem kupić, by móc samodzielnie oczyścić lakier i szyby?

4. Gdzie znajdę dobre folie ochronne na szyby (przeciwko słońcu i opadom)? Poprzednia uległa rozdarciu przy silniejszym wietrze. Szukam czegoś wytrzymałego i uwzględniającego wymiary auta. Niestety, nie mam garażu i parkuję na zewnątrz, zasłaniałbym przednią, tylną i - jeśli to możliwe - pierwszy rząd bocznych szyb (drugi rząd bocznych szyb jest przyciemniony).

5. Rzadko piję alkohol i nigdy go nie piję przed prowadzaniem samochodu. Czy w tej sytuacji warto kupić alkomat, np. żeby zbadać reakcję swojego organizmu na alkohol w innych kontekstach, móc zmierzyć poziom alkoholu innych pasażerów/uczestników ruchu, lub mieć informację w przypadku awarii policyjnego alkomatu? Jaki model będzie dobry?