Wpis z mikrobloga

@OBAFGKM: Z jednej strony niektóre błędy wykazane przez tego speca od wojny na Pacyfiku są kompromitujące dla Bartosiaka, bo to były rzeczy które spokojnie można było skorygować przeglądając angielską wikipedie.
Z drugiej strony to oskarżenie Bartosiaka przez tego speca o plagiat pracy doktorskiej właściwie bez dowodów, to też mocna przesada. Kompletnie niepotrzebne i emocjonalna - nie dziwię się Bartosiakowi że tak zareagował. A szkoda bo ta analiza tego rozdziała mi się
@OBAFGKM: czyli teraz z błedow na plagiat chcą mu przywalić. A przepraszam kiedy zaczyna się plagiat w pracy doktorskiej a kiedy własna praca? Pytam całkiem serio
@OBAFGKM: ustalmy fakty.
Oskarżenie 1 - Bartosiak beirzd sobie dane z dupy
Bartosiak podaje z czego brał dane
Oskarżenie numer 2 - oooo plagiat

W przypisach widnieje źródło

Niestety, nie jestem prawnikiem i nie wiem czy tu już jest znamiono "oczerniania"

Ciekawe co na to powiedzą Góralczyk i Koziej ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo coś czuję że kariera japońskiego doktora zostanie zakończona
Pobierz Maszyb - @OBAFGKM: ustalmy fakty.
Oskarżenie 1 - Bartosiak beirzd sobie dane z dupy
B...
źródło: Screenshot_2023-05-26-13-24-54-445_com.android.chrome
@OBAFGKM: O kurna. A w dodatku on sam to wysłał xd. To tak jakby morderca pokazał sam gdzie schował noż którym zabił. Teraz się zaczną podejrzenia że inne rzeczy poprzepisywał z angielskich książek i artykułów bez tworzenia odpowiednich przypisów.

A przepraszam kiedy zaczyna się plagiat w pracy doktorskiej a kiedy własna praca?


@Maszyb: No jak np. klecisz pięć stron maszynopisu a potem nie dajesz przypisu że wszystko z jednego źródła
@Maszyb: Nie wiem czy przeszedł. Ten screen jest chyba z książki popularnonaukowej. Tam można robić z przypisami wszystko. Natomiast jeżeli w takiej formie to było też w pracy doktorskiej to by raczej źle świadczyło o tych dwóch panach.
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.