Wpis z mikrobloga

@cwlmod Oj, żeby tam się dostać bez ściągania kolektora to zabawy jest tyle, że głowa aż boli. W skrócie filtr jest wkładem wkładanym w plastikową podstawę (coś jak w praktycznie każdym BMW). Żeby go wykręcić to musisz zeszlifować praktycznie do zera duży imbus, którego wymiaru Ci z głowy nie podam i masz bardzo krótki zakres ruchu, żeby móc powoli odkręcać dekiel tej podstawy. Oczywiście dekiel wykręca się do góry, więc o dostępie
@NuklearnySzpadel Wiesz co, problem jest żeby go tam umieścić ze względu na ilość miejsca, chyba, że znajdziesz taki klucz który jest krótki i na duże oczko. Opcja numer 2 to mogłoby być cięcie takiego klucza.
Mimo wszystko nie jestem fanem płaskich grzechotek, bo można czasami tylko obrobić łeb śruby i potem dopiero zaczynają się problemy :)
@ithilcrackk: właśnie patrząc na filmiku to wygląda jakby taki klucz płaski na luzie wszedł. Ewentualnie można poluzować inbusem z nasadką, a potem taką płaską grzechotką z przegubem odkręcić do końca. Jakbym się dalej bawił w mechanikę to już bym szukał kogoś z takim autem by sprawdzić ten pomysł ( ͡° ͜ʖ ͡°)