Dobry przykład na to jak wdrożenie FSD będzie wymagać różnych "pakietów legislacyjnych" przy przekraczaniu granicy, bo w wielu krajach za coś takiego jest mandat:
@mepps: Wiele przepisów jest po to żeby chronić ludzi przed błędami innych ludzi. Po to np na STOPie jest obowiazek zatrzymania żeby mozna sie było dobrze przyjrzeć a nie podejmować decyzje pod presją czasu. Tocząc się mamy ograniczony czas na podjęcie decyzji czy jedziemy dalej czy jednak sie zatrzymujemy i czasem ludzie podejmują błędnie ta pierwsza decyzję. Dla człowieka to spoko bo częściej się myli i może patrzeć tylko w jedna
Wiele przepisów jest po to żeby chronić ludzi przed błędami innych ludzi.
@zibizz1: Na przykład światła. Gdyby pojazdy jeżdżące powyżej 30km/h nie były kierowane przez ludzi, to światła byłyby zupełnie zbędne, ruch dużo płynniejszy a korki dużo mniejsze. Przez światła tracimy ogromne ilości czasu i przepustowości. Ale zmniejszamy niebezpieczeństwo powodowane błędami ludzi.
@anonimowy_programista: bezpieczne zachowanie jest tylko jedno, niezależnie od przepisów. Dużej straty nie będzie jeśli się przestosuje w dół do najbardziej wymagających przepisów. A jeśli będzie potrzeba i możliwość, to zmieni się przepisy dla pojazdów nie kierowanych przez ludzi.
https://twitter.com/WholeMarsBlog/status/1657807019703943169
#tesla
Dla człowieka to spoko bo częściej się myli i może patrzeć tylko w jedna
@zibizz1: Na przykład światła. Gdyby pojazdy jeżdżące powyżej 30km/h nie były kierowane przez ludzi, to światła byłyby zupełnie zbędne, ruch dużo płynniejszy a korki dużo mniejsze. Przez światła tracimy ogromne ilości czasu i przepustowości. Ale zmniejszamy niebezpieczeństwo powodowane błędami ludzi.