Wpis z mikrobloga

Planuję się przebranżowić na IT xDD Planowany czas nauki 2 lata kilka godzin dziennie minimum. Mam jakieś tam zdolności analityczne ale szału nie ma. Jak się zajmę tematem jakimś to przenikliwie go studiuję bardzo do kości. Oczekiwania finansowe na początek: minimalna. W ogóle to jest możliwe? xDD

#programowanie #informatyka #programista15k #it #pracbaza #pracait #naukaprogramowania
  • 59
@dzbanzyciowy jasne, komentarze w necie o tym, że kursy są nic nie warte itp. to jakieś #!$%@?, znam dwie osoby, które robiły kurs (jednej nawet płacili za udział w nim) i obie pracują w zawodzie, analityk biznesowo-systemowy czy jakoś tak to też ciekawa opcja
@dzbanzyciowy: jak masz problemy z motywacja juz na poczatku to slabo to widze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale tak, jakby ktos sie uczyl 2 lata po kilka godzin dziennie to bez problemu by znalazl prace, mysle nawet ze w krotszym czasie by sie to udalo, tylko latwo sie mowi, a trudniej faktycznie robi
tak w sumie przy nauce to bardziej trzeba skupic sie na zachowaniu ciaglosci, bo
@programming4you: Wg moich obliczeń te 200 h nagrań to przerobię w rok przerabiając pół godziny dziennie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tylko że pół godziny dziennie nagrań to generuje jakiś tam czas pracy własnej. Powtarzanie jakichś fragmentów jak się nie zrozumiało dobrze. Zatrzymywanie by coś samemu zrobić itp . Jak myślisz po takich 200 h można zacząć szukać pracy za minimalną ? ( ͡° ͜ʖ ͡
@dzbanzyciowy u mnie w korpo jest taki program stażowy dla ludzi spoza IT, trwa to pół roku gdzie sie uczysz. Pensja 4500 brutto, najlepsi zostają zatrudnieni na stałe. Znam pare osób po geodezji, anglistyce etc, które pracują jako np. developerzy albo operatorzy w NOCC
@6aesthetic9:

przecież za parę lat AI wygryzie programistow z roboty xdd


Dziennikarze: AI jest na poziomie 8 klasy szkoły podstawowej, ale programistów wygryzie
PR: AI pomaga, nie zastąpi człowieka, ale programistów wygryzie.