Wpis z mikrobloga

Mam pytanie dla ludzi którzy neetują. Gdzie w Europie robić to najlepiej?
Wczoraj z zaskoczenia dostałem wypowiedzenie z w pracy. Bez świadczenia pracy czyli jeszcze 12 tygodni dostaję pensję. Plus dostałem dobrą odprawę, prawie roczne zarobki. Mam sporo oszczędności.
Pracuję całe życie, bez przerwy od prawie 20 lat.
I teraz pojawiła się szansa nie robić nic przez jakiś czas. Szczególnie, że właśnie zaczął się Maj, czyli idealnie się składa, lato zaraz będzie w pełni. Myślę żeby się #!$%@?ć z 3 miesiące albo pół roku. Ale nie bardzo wiem gdzie zacząć.
Lubię jeździć na rowerze więc pomyślałem żeby pojechać do Hiszpanii/Włoch na 3 miesące. Pomieszkać miesiąc w Andaluzji, miesiąc na Majorce, i miesiąc we Włoszech może. Pojeździć na szosie, ponurkować, może przygruchać jakąś lokalną Wł0szę lub P0rtugalkę. Pożyć.
Ma ktoś może doświadczenie jak się wynajmuje mieszkania na południu Europy najłatwiej/najtaniej na dłużej niż tydzień-dwa? AirBnb, czy są inne opcje?

Generalnie nic poza Europą nie wchodzi w grę, bo chce mieć warunki do jazdy na rowerze szosowym , plus mam dzieci w UK, które może by do mnie dołączyły w wakacje.
Nie wiem za bardzo gdzie zacząć nawet bo od lat praca-dom w zasadzie i jestem trochę zagubiony bez roboty.

#pytanie #pracazagranica #emigracja #praca #uk #neet #kiciochpyta #rower #szosa #podroze
  • 9
@Lanza: Sakwowanie nie wchodzi w grę. Bo wtedy albo nocleg w hotelu, co będzie kosztowało fortunę, albo nocleg w namiocie, który też mi nie pasuje. Ciężko zostawić graty i rower w namiocie bez opieki i gdzieś pójść. Plus dochodzi problem prania.
Idealnie było by mieć dom albo mieszknie wynajęte.