Wpis z mikrobloga

Polacy pokochali elektryki. Tesla w czołówce najbardziej pożądanych samochodów

Kisnę z wypopków. Zbiorowisko małoletnich przegrywów. Wieczna walka z elektrykami i wytykanie jakie są gówniane a prawda jest taka że mają ból dupy bo ich nie stać. Tytani intelektu nie rozumieją że elektryki będą bardzo szybko taniały... Widzicie wypopki, sprzedaż Tesli rośnie na całym świecie pomimo tego że są tak gówniane jak twierdzicie. I NIKT TUCH LUDZI NIE "ZNIEWOLIŁ" FOLIARZE, NIKT ICH NIE ZMUSZA DO ELEKTRYKÓW ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Taki ból dupska o koniec sprzedaży spalinówek od 2035 a prawda taka że do tego czasu i tak większość będzie wybierała dobrowolnie elektryki...

Właśnie jest kolejna obniżka Tesli, więc nadal będzie rosła sprzedaż. Poczekajcie tylko na Teslę 2 za 25k$, to cena kapusty pójdzie w górę przez gotowanie bigosu dla branży ICE ( ͡º ͜ʖ͡º)

#tesla #motoryzacja #elonmusk #takaprawda
timechain - Polacy pokochali elektryki. Tesla w czołówce najbardziej pożądanych samoc...

źródło: Chart-Tesla-vehicle-sales-quarterly-deliveries-Q2-2022-watermark

Pobierz
  • 201
@timechain tesla spoko, ale jako daily car do jeżdżenia z domu do miasta, czy ewentualnie do pracy, sklepu albo po mieście.

Wyprawa Gdańsk - Zakopane to już problem.
Katowice - Berlin to też problem.
Kraków - Zadar to też problem.

Wtedy fajnie byłoby mieć drugie auto na trasy i wtedy diesel jest w sam raz.

Mam 1.6 diesla 130km i na trasie Katowice - Zadar - Katowice z klimatyzacja na stałe 19
Udowaniajcie dalej jakie elektryki są gówniane


@timechain: tego nie musimy udowadniać, same to robią ( ͡° ͜ʖ ͡°) niech każdy jeździ tym, co mu odpowiada, dyskusja na temat co lepsze nie ma sensu w tym momencie, bo chwilowo dla większości osób w naszym kraju elektryk nie jest opcją do wyboru (już nawet pomijam koszt zakupu) ze względu na brak infrastruktury. Jakby elektryka dało się ładować szybko na
@Pawel993 może ktoś jeździ częściej niż raz do roku nad morze?

Jak ktoś jeździ co 2 weekend po Polsce to już jest problem.

Już Kraków - Wrocław może być problem jak jedziesz autostrada i włączysz klimatyzację.
tak tak to jeden wielki spiseg wszystko po to zeby biedny Polak nie mogl kupic sobie nowego auta z salonu i raz do roku nie mogl sobie pojechac na wakacje nad morzem 500km bez ani jednej przerwy


@Pawel993: Nie spisek tylko himalaje debilizmu. Po co ktoś miałby sprzedawać dom żeby kupić auto, które będzie problematyczne w użytkowaniu bardziej niż stary gruz, którego czasami trzeba wstawić do warsztatu?

Proszę o normalnie wykonane
@timechain: Co ty teraz bredzisz, że takie wielkie korpo jak Tesla nie ma działu marketingowego ? Nie chce mi się wierzyć że zupełne 0 poświęcają na marketing. Przecież jakoś wcisnęli ludziom, może nie przez reklamy bezpośrednio ale wcisnęli hype na Teslę jako super auta przyszłości. Wątpię żeby ten zabiegł udał się bez marketingowców,
@PiotrFr: infrastruktura to nie tyle ładowarki, co elektrownie, sieć energetyczna, przyłącza wysokoprądowe, stacje transformatorowe i tak dalej.
@timechain Ale mordo, artykuł jest o kliknięciach w stronę "Tesla 3" na stronie jednej firmy oferującej wynajem długoterminowy - nawet nie sprzedaży, tylko odsłon strony. Później, że jest u nich najpopularniejszym pod tym kątem, tylko że wśród elektrków. Dalej coś tam że jest druga na liście rejestrowanych modeli premium, tylko nie wspominają, że na
@timechain
Tak jak piszesz model 3 jest obecnie tańszy od Opla Astry w wersji plugin!
Też bym kupił tańszą Teslę 3 zamiast droższej Astry, KIA, Peugeota, Renault itd.
Problem jest w węglowych elektrowniach i infrastrukturze.

Mam dom z PV i wybrał bym hybrydę plugin z zasięgiem około 100km ale te nie mają przywilejów jak elektryki.
Nie spisek tylko himalaje debilizmu. Po co ktoś miałby sprzedawać dom żeby kupić auto, które będzie problematyczne w użytkowaniu bardziej niż stary gruz, którego czasami trzeba wstawić do warsztatu?


@cwlmod: co jest problematyczne w elektrykach oprocz tego ze rzadko sie psuja?
@timechain @lentilek chodzi chyba o to, że nawet jeśli nie mają reklam, to nie znaczy, że nie płacą za marketing. A płacą na pewno, ktoś robi te posty na instagramie (no chyba nie Elon po godzinach za darmo), kontaktuje się influencerami, odpowiada na posty na twitterze itp.
To nie jest tak, że wyprodukowali samochód i nagle rozeszła się fama po świecie, że ktoś wyprodukował teslę i wszyscy to teraz chcą.
Co więcej,
@Alpha_Male: Kręcą "reklamy" najczęściej przy okazji jakiegoś wydarzenia typu otwarcie fabryki albo ktoś z ekipy opowie jakie tesla ma systemy, ale "czas antenowy" mają na Twitterze i YouTube, gdzie jest za darmo albo jeszcze na tym zarabiają. To właśnie jest tak, że wyprodukowali samochód i fama się rozeszła. Jak Volvo, GM czy Ford reklamowały się na Superbowl, to wzrosło zainteresowanie Teslą.
Może Tesla w Chinach jest bardziej aktywna, pozywa tych którzy