Od kiedy zaczęło działać to psychicznie jest lepiej, ale całkowicie przestałem mieć ochotę na naukę informatyki, którą zajmuję się od ponad 5 lat. Z pracą w IT tak samo.
Zamiast tego wróciłem do hobby i zainteresowań które wcześniej porzuciłem/zeszły na dalszy plan.
Trochę mi to przeszkadza bo mam już pracę w IT i przydałoby się w tym kierunku rozwijać. Zwłaszcza że pod zarobki i stabilność jest to raczej najlepsze rozwiązanie.
@przegrywam_przez_miasto: Z ciekawości, po jakimś czasie poczułeś znaczącą różnicę? Bo ja jestem na SSRI od 2 tygodni i na razie jedyne co czuję to skutki uboczne.
@przegrywam_przez_miasto: mi sie zmieniały pomiędzy różnymi lekami i/lub ich brakiem. Nie tyle co mnie interesowało tylko bardziej co mi się chciało robić i co robiłem. zależnie jak lek zadziałał jaki to albo mi się fizycznie coś chciało robić typu ćwiczyć, biegać, na działce coś robić, albo tylko grać na kompie, albo czytałem książki, albo w ogóle nic
nie wydaje mi się, zę to lek zmienia zainteresowania bezpośrednio, może poprzez regulacje pośrednią
@przegrywam_przez_miasto: brzmi to tak jakbyś wracał na właściwe tory. Może ciśnięcie informatyki miało jakiś częściowy wpływ na twój stan? Praca pracą, ale robiąc tylko to można zwariować, dostłownie ;)
@10129 hmm no właśnie chce mi się coś robić, ale nie w kierunku infy
@huginn9 może do nauki infy napędzał mnie lęk przed przyszłością (zarobki, stabilność) I teraz jak zmniejszył się lęk i mam bardziej wyjebke na życie to mam mniej motywacji
@przegrywam_przez_miasto: Coś w tym jest, generalnie w doktrynie farmakologicznej istnieje przekonanie że SSRI wracają Ciebie do Twojego "baseline ja".
Osobiście widzę to tak że przez powrót powdwyższonych poziomów serotoniny wracamy do stanów psychicznych za dziecka/nastolatka (gdzie te poziomy były wyższe i następnie powoli spadają).
Wydaje mi się też że przy podwyższonych poziomach serotoniny jesteś w stanie "przeuczyć się" na nowo. Może to kwestia Twojego ponownego przystapienia do tematu.