Wpis z mikrobloga

Mam możliwość odkupienia od znajomego f30 316d za grosze (przynajmniej do aktualnych cen BMW, lol)
Pierwsze co bym chciał zrobić po zakupie to remap na te ~180 KM które podobno są do wyciągnięcia z N47, a potem zobacze czy to zostawie dla siebie jako daily czy co dalej. Ma ktoś, słyszał ktoś coś? Dzięki za opinie.

#bmw #motoryzacja #chiptune #chiptuning
  • 28
@programista15cm: Z tego co kojarze to ok 60kkm, gdzie przy koncu juz byla dwumasa do wymiany i turbo sie pocilo, ale przeszła w kolejne ręce. (gdzie dalej po remoncie jeździ) Ale to w takim razie na standardowe wydatki przy BMW jestem przygotowany. Bardziej mnie zastanawia kwestia potencjalnej odsprzedaży, bo zakladam ze 316d nie cieszy się żadnym zainteresowaniem ze strony ludzi. No i jakiś potencjalny fun z jazdy bo jeśli zapewni to
@kolak68: nie wiem, nie znam się na żonglowaniu samochodami, bo mam na firmę i obowiązywała by rekojmia. Mam e39 i wiem ile pieniędzy kosztuje utrzymanie go w stanie, gdzie 100% funkcji auta działa, gdzie silnik nadal ma 100% mocy i ruchane jest 30-40 rocznie
@kolak68: N47 z takim przebiegiem to trochę ryzykowna sprawa, szczególnie jeśli olej był wymieniany oszczędnie albo małe usterki były dłużej ignorowane.

zastanow sie ile utrzymanie kosztuje, bo to nie jest kwestia 5k / rok


@programista15cm: jak auto jest zadbane to utrzymanie F3X to kwestia regularnego serwisu. Przez 40 kkm i 2 lata (nie od nowości) na F32 nie licząc opon wydałem z 2k na planowane serwisy + 1.5k na hamulce
@trololo55: jak moze wyjsc mniej jak kazda #!$%@? w tym samochodzie sie zaczyna od 1500zl?
Nie wyobrazam sobie zebys z warsztatu wyjechal z mniejszym rachunkiem, mojej matce za toyote auris sie nie zdarzylo mniej miec na fv

opony oczywiscie, ze wliczam
paliwo oczywiscie, ze nie
@trololo55: no skoro sie hamulce wymienia co 60kkm to jak mi chcesz mowic, ze wydales ledwo mniej niz 5k na auto przez 120kkm? Gdzie musiales dwa razy wymienic komplet?