Wpis z mikrobloga

@requem: w pewnym momencie robiąc wada zrobiłem eksperyment- 30.000 linii w jednej scenie. Ilość klatek spadła do 20-30. Obecny wad nad którym pracuje ma 54 tys linii ale w jednej scenie pojawia sie maks kilkaset i problem sie nie pojawia.

To już wina archaicznego silnika który nie wykorzystuje potencjału nowego sprzętu.
@saggitarius_a: śmiechy śmiechami ale na rtx 3070 najczęściej gram w dooma z 1993 ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@dqdq1: ja mam nawet mocniejszą kartę i mam to samo, gram na emulatorach atari, amigi, bo gry(nie licząc indie) ostatnich grubo ponad 10 lat są po prostu gówniane.
@supra107 wiem, bo sam korzystam z DSDA Doom, szczególnie jak wprowadzili niedawno emulację software'owego renderera na OpenGL (PrBoom miał trochę niski/mdły kontrast, chyba że coś zmienili ostatnio) to mogę się rozkoszować takimi kolorami jakie były w intencji twórców kontynentalnych WADów ( ͡º ͜ʖ͡º)