@requem: w pewnym momencie robiąc wada zrobiłem eksperyment- 30.000 linii w jednej scenie. Ilość klatek spadła do 20-30. Obecny wad nad którym pracuje ma 54 tys linii ale w jednej scenie pojawia sie maks kilkaset i problem sie nie pojawia.
To już wina archaicznego silnika który nie wykorzystuje potencjału nowego sprzętu.
@requem @dqdq1 Taka podpowiedź: GZDoom nie jest jedynym source portem DOOMa który istnieje. Jest też na przykład PrBoom+ który ma znacznie lepszą wydajność od GZDooma. @saggitarius_a Po odpaleniu powinna być taka reakcja ( ͡°͜ʖ͡°)
@saggitarius_a: ostatnio zakupiłem nowy zestaw. Odpaliłem kilka gier na próbę, żeby zobaczyć moc. Stwierdziłem, że nie ma w co grać i przeglądam na nim neta. :/
@saggitarius_a: śmiechy śmiechami ale na rtx 3070 najczęściej gram w dooma z 1993 ( ͡°͜ʖ͡°)
@dqdq1: ja mam nawet mocniejszą kartę i mam to samo, gram na emulatorach atari, amigi, bo gry(nie licząc indie) ostatnich grubo ponad 10 lat są po prostu gówniane.
@supra107 wiem, bo sam korzystam z DSDA Doom, szczególnie jak wprowadzili niedawno emulację software'owego renderera na OpenGL (PrBoom miał trochę niski/mdły kontrast, chyba że coś zmienili ostatnio) to mogę się rozkoszować takimi kolorami jakie były w intencji twórców kontynentalnych WADów ( ͡º͜ʖ͡º)
To już wina archaicznego silnika który nie wykorzystuje potencjału nowego sprzętu.
@saggitarius_a Po odpaleniu powinna być taka reakcja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dqdq1: ja mam nawet mocniejszą kartę i mam to samo, gram na emulatorach atari, amigi, bo gry(nie licząc indie) ostatnich grubo ponad 10 lat są po prostu gówniane.