Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy opłaca się emigrować będąc klasą średnią? Chciałoby się pomieszkać tu i tam ale.. ani nie jestem sebixem który jedzie na magazyn, ani nie jestem inżynierem żeby mieć jakiś fach w ręku. Jestem typowym klepaczem excela z językiem angielskim w jednym z wrocławskich #korpo. Nawet gdybym chciał spróbować do #niemcy #holandia czy #francja to z czym pojadę jak nic konkretnego nie umiem? Jechać na #emigracja po to żeby pracować jako jakiś recepcjonista czy inny szeregowy pracaownik to trochę #przegryw i raczej spadek zarobki/jakości życia. Nawet znając niemiecki czy francuski chyba wcale nie jest lepiej.



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Wyślij anonimową PW do autora (niebawem) · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 8
@mirko_anonim Po pierwsze klasa średnia to właśnie inżynierowie / lekarze, a jak sam mówisz klepanie exela trochę powyżej minimalnej to nie klasa średnia, jak wielu myśli. Trochę wyczuwam wyniosłość z tego wpisu, bo pracę na magazynie uważasz za przegrywa, chociaż jazda dużym wózkiem na magazynie, nie jest wcale łatwiejsza niż praca w korpo, a często z dużo większą odpowiedzialnością. Pomijam już fakt, że na magazynach w NL, czy DE zarabia się więcej
Jestem typowym klepaczem excela z językiem angielskim w jednym z wrocławskich #korpo.

Jechać na #emigracja po to żeby pracować jako jakiś recepcjonista czy inny szeregowy pracaownik to trochę #przegryw


@mirko_anonim: ale masz #!$%@? wysokie mniemanie o sobie xD zostań lepiej w polsce i módl się, żebyś do emerytury dożył bez jakiegoś zawału czy udaru xD no i żeby ci dali jakiejś kasy na tej emeryturce za tę twoją zajebistą robotę