Wpis z mikrobloga

Największy rak obsługi klienta stacjonarnego w obecnych czasach

  • Polecanie klientowi produktów z dupy przy kasie 40.7% (11)
  • Traktowanie mężczyzny jak modowego imbecyla 0% (0)
  • Nachalne nagabywanie na dodatkową gwarancję 18.5% (5)
  • Olewanie klientów kas na rzecz kas samoobsługowych 7.4% (2)
  • Wciskanie klientowi drogerii „prezentu dla żony” 0% (0)
  • Powtarzające się pytania o posiadanie karty sklepu 11.1% (3)
  • Przymierzalnie odsłaniające nogi klienta/na kotarę 0% (0)
  • Nagabywanie na akcje charytatywne przy kasach 11.1% (3)
  • Prezencja ekspedientów ponad ich wiedzę (PLAY) 3.7% (1)
  • Zaglądanie do przymierzalni z pytaniem „No i jak?" 7.4% (2)

Oddanych głosów: 27