Wpis z mikrobloga

@mjjm: Jeżeli chodzi o "maszynę czasu", to transakcja z jednej karty jest zwracana i obciążona zostaje inna karta.
Nieważne czy transakcja jest anulowana czy jest to zwrot, pieniędze wracają na konto z którego wcześniej pobrane były środki.
@kamil-wasniewski: Nie chodzi mi o "maszynę czasu".
Mam na myśli sytuację, gdy zwrot na kartę nie jest robiony jako anulowanie poprzedniej transakcji. Bez referencji do wcześniejszej transakcji, w jaki sposób curve odgadnie, na którą kartę zaksięgować zwrot? Będzie próbował dopasować na podstawie sprzedawcy i kwoty?
@mjjm: Nie rozumiem pytania. Każda transakcja z wykorzystaniem karty posiada numer ARN i po tym numerze można dojść gdzie powinny trafić środki.
Jeżeli otrzymujesz zwrot inną drogą, bez referencji do oryginalnej transakcji, to będzie się to odbywać prawdopodobnie bez udziału Curve
@kamil-wasniewski: Idę do sklepu, kupuję coś, płacę 500 zł kartą curve, do której podpiąłem kartę A. 3 miesiące później idę znowu do sklepu, zwracam połowę rzeczy kupionych poprzednio, sprzedawca na terminalu wbija uznanie karty na 250 zł, daję mu kartę curve, do której podpiąłem tym razem kartę B. Co w takiej sytuacji?
@qbek: Możesz spróbować ściemnić w sklepie, że zgubiłeś/zamknąłeś kartę curve i może wtedy przyjmą inną kartę do zwrotu.