Wpis z mikrobloga

@programistalvlhard: Panie chłopie, to teraz sprawdź czy masz chłodnice wymienioną na poprawną, lub wymienioną z poprawnej na bardziej poprawną, żeby Ci się auto nie zapaliło razem z tobą w trasie (nie wiem czy ten modeli ten silnik ale niesmak do bmw pozostał zwłaszcza że myślałem że temat już dawno ogarnięty ale bmw osstatnio poprawiało poprawki bo po wymianie też się paliły fury)
@programistalvlhard niby nie, ale i tak musisz jeździć na cykliczne przeglądy do ASO by nie stracić gwarancji

ASO może bowiem odmówić naprawy pojazdu w ramach gwarancji, jeśli wykaże, że bezpośrednią przyczyną powstania usterki było serwisowanie lub naprawa przeprowadzone nieprawidłowo lub niezgodnie ze specyfikacją ustaloną przez producenta. Dlatego też tak ważna jest szczegółowa dokumentacja czynności wykonywanych przez niezależny warsztat (w tym wszelkie faktury, rachunki czy wydruki z komputera diagnostycznego, ukazujące zakres wykonanych prac
@sayanek: dzięki @-pafel No to wychodzi na to ze przez pierwsze dwa latka będzie mnie serwisowanie więcej kosztować na szczęście nie robię 30k kilometrów rocznie tylko może 10-15 wiec jest szansa ze nie popłynę

@Grzesiek_astronaut2 o to ciekawy News nie słyszałem obyczaje jutro ale auto było po leasingu przygotowywane przez serwis BMW do sprzedaży wiec być może naprawili lub wymienili
@open_or_die mylisz się i to znacząco, na 99 ma tam założone dwuczęściowe tarcze hamulcowe, koszt 1 w cenach detalicznych możemy liczyć około 1k za sztukę (bosch,ate,trw,textar) klocki około 300zl robocizna zależy od warsztatu. Dorzuć sobie koszt hamulców tylu gdzie tez są dwuczęściowe tarcze i mamy jakas masakrę, skąd wiem? Pracuje w handlu częściami i nie raz już sprzedawałem hamulce do takiej. Przykładowo koszt tarcze klocki do f10 3.0d po zniżkach to 3200zl????