#gamedev #unreal #unity #android Hej, pytanko.. co wybrać do prostych gier 2d, np. jakbym chcial sobie jakąs logiczną zrobić, sudoku, albo space shooter.. udpalać z grubej rury unreala, unity czy robic samemu w android studio? jak to jest z wydajnośćią? wydaje misie że te silniki Unity i Unreal to sa już tak spieszczone i zoptymalziowane pod androida ze nie powinno byc jakiś różnić w wydajnośći..
Jako indie solo developer do prostych gier, hyper casusal i tak dalej zdecydowanie lepiej Unity. Mówi Ci to osoba która długo pracowała w Unity, a jakiś czas temu przeniosła się na Unreala.
Jeżeli masz więcej doświadczenia (umiesz od podstaw postawić grę) i lubisz C++ to polecam Raylib.
@ZawzietyRobaczek: Nie ma sensu używać Unreala do gier 2D. Epic nie wspiera za bardzo robienia 2D, fakt są do tego klasy ale mega lipne. Unity lub Godot są super do 2D
@ZawzietyRobaczek: XD
Mówi Ci to osoba która długo pracowała w Unity, a jakiś czas temu przeniosła się na Unreala.
Jeżeli masz więcej doświadczenia (umiesz od podstaw postawić grę) i lubisz C++ to polecam Raylib.