Sklep zgubił telefon który u nich reklamowałem, po 2 tygodniach od zakończenia naprawy nie są w stanie mi odpowiedzieć co się z nim stało. Jest jakieś prawo na mocy którego muszą mi po określonym czasie zwrócić kasę? Sklep to xkom, ciągle odbijają moje maile jakimiś ogólnymi odpowiedziami z których nic nie wynika
@bruuh: @hadrian3 @Fthjk Wysłałem właśnie pismo z prośbą o zwrot kasy lub wymianę sprzętu na nowy, bo ten model ciągle jest w sprzedaży. Jeśli nadal będą sypać w mailach ogólnikami to już chyba UOKIK zostaje
Jak widać @x-kom nadal się tym nie przejmuje, na maile z prośbą o zwrot kasy również nie odpowiadają. Mam nauczkę, żeby trzeci raz w życiu nie kupić już w Asusa i z daleka omijać x-kom. Nie są w niczym lepsi od marketów pokroju rtveuro czy mediaexpert
Typek z kanału "Sprawdzam jak" wyjaśniony przez widza za wrzucanie klik-bajtowych miniaturek na swoim live prezentujących zalane miasto (foto w komentarzu) #powodz #sprawdzamjak #wroclaw
Sklep zgubił telefon który u nich reklamowałem, po 2 tygodniach od zakończenia naprawy nie są w stanie mi odpowiedzieć co się z nim stało. Jest jakieś prawo na mocy którego muszą mi po określonym czasie zwrócić kasę? Sklep to xkom, ciągle odbijają moje maile jakimiś ogólnymi odpowiedziami z których nic nie wynika
Wysłałem właśnie pismo z prośbą o zwrot kasy lub wymianę sprzętu na nowy, bo ten model ciągle jest w sprzedaży. Jeśli nadal będą sypać w mailach ogólnikami to już chyba UOKIK zostaje
Asus tak ma napisane warunki gwarancji, że nic z nich nie wynika xd oddałem na gwarancję i to chyba był błąd
@x-kom: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD