Wpis z mikrobloga

#csgo #cs2 #cs #valve

Z perspektywy typiary, która ma na liczniku aż za dużo godzin w cełesie, jedyne co mnie martwi w cs2 (tutaj napomknę, że to darmowa przesiadka, więc nie nie jest to skok na kase) tak więc jedyne co mnie martwi, to te smołki xDD tzn nie pomysł i sposób ich działania, bo uczciwie przyznam, że bardzo interesujący koncept - a to, że są skonstruowane w taki sposób, że będą zasobożerne - a w cełesie, moi drodzy fortnajtowcy i reszta gangu, która od święta odpala csa, STABILNY fps, na wage złota.

Dlatego strzelam, że jedną z pierwszych taktyk będzie kupienie 5 smołków i wyrzucenie ich w jednym momencie, a nuż się trafi piątka z kartoflanymi kompami.
O ile cieszy mnie to, że nie będzie zmian w rdzeniu rozgrywki, to troche mnie martwi optymalizacja - cs nigdy nie opierał się na bajerach graficznych czy na fizyce, więc i tak po premierze większość graczy wyłączy super nowe odblaski i inne dodatki, jeżeli tylko będzie przesłanka ku temu, by mieć stabilny i wyższy klatkarz. I coś czuje, że bez "~" , się nie obejdzie i tak wiem, source 2 operuje na większej ilości rdzeni, więc w teorii lepiej sobie radzi, ale to jest cs xD.

A prawdziwą zmianą, która na prawdę wpłynie na działanie gry ze strony rozgrywki to tickrate - ludzie, którzy przyjda z faceit, będą mieli łatwiej na początku.

A ci którzy na poważnie smieszkują albo marudzą na brak zmian w rdzeniu rozgrywki, ewidetnie nie rozumieją tej gry i spoko, macie valoranta.
Są też tacy, którzy nie rozumieją rdzenia w inny sposób, tzn śmieszkują sobie, że skoro masz kartofla zamiast kompa to już twój problem - nie rozumiejąc przy tym, że te 300 fpsów, które będzie spadać do 150 fpsów bądź niżej, w losowych momentach nawet na mniej niż sekunde, jest mniej warte od stabilnych powiedzmy 120 klatek. Bo cs nigdy nie miał wyglądać, cs ma działać stabilnie, tak abyś się nie mierzył na ilość klatek i lagi, a na umiejętności taktyczne, refleks od biedy na inwektywy ale chociaż w stabilnym klatkarzu.
  • 5
  • Odpowiedz
@niesepomoc: Source 1 jest niezdolny do wykorzystywania pełnej mocy obliczeniowej PC, co ma właśnie zmienić Source 2. Nawet jeżeli CS stanie się bardziej zasobożerny, to będzie w stanie wydajniej wykorzystywać zasoby komputera (szczególnie procesora) - w najgorszym wypadku sama wydajność w grze się nie zmieni - ale raczej na pewno ulegnie poprawie nawet na słabych PCtach.
  • Odpowiedz
@rwL_: do tego trzeba dodać że source 2 będzie miały mniejszy problem z input lagiem i pełne wsparcie pod NVIDIA reflex. To oznacza że nie będziemy już musieli mieć tych 300+ FPS na ekranach 144hz aby było "płynnie" i wystarcza nawet 150 stałych klatek. @niesepomoc aby mieć te same uczucie płynności.
  • Odpowiedz
@niesepomoc:

dlaczego? CS 2 jak nazwa wskazuje to gra na nowym silniku (source 2) i nie zdziwilbym sie jakby na CS 2 bylo tyle samo albo nawet wiecej fps wzgledem starego source, ktory nie wykorzystywal wiekszej ilosci rdzeni nie mowiac juz o gpu gdzie jak ktos mial karte graf ze sredniej polki to byla wykorzystywana w 5-10% bo tak skopany jest/byl source 1. Jesli source 2 wykorzysta moc kart graf
  • Odpowiedz
  • 1
@rwL_: @guguszp
Source 2 > source 1 (w sumie w przypadku csgo to juz bardziej source 1.5)

I jak najbardziej przesiadka na source 2 to bardzo dobra wiadomość, lepszy balans użycia zasobów i wykorzystanie kompa, 100% popieram i o to się nie cykam xD, to jest akurat świetny krok w przód. Ja się tylko cykam o ostateczną formę.

I jak najbardziej się zgadzam, że istneje olbrzymie prawdopodobieństwo, że będzie stabilniejszy klatkarz w cs2 tylko biore poprawkę na to, że mogli się troszkę za bardzo zagalopować i poupychać zbyt dużo zbędnych elementów, które niepotrzebnie dociążą sprzęt albo randomowo zdestabilizują fpsy, a nie będą miały faktycznego przełożenia na gameplay. Ale to już moje osobiste uprzedzenia, bo niestety wiem z doswiadczenia jak się często csowe update kończą xD - ale
  • Odpowiedz