Wpis z mikrobloga

Jak można płakać, że do CS2 dodali za mało "rewolucyjnych" rzeczy XD Kto wam w ogóle wmówił, że CS to rewolucyjna gameplayowo seria? CS to największa ESPORTOWA gra na rynku. Dodanie wielkich zmian do gameplayu spowodowałoby stagnację esportową i pewnie olbrzymi hejt ze strony zaangażowanej społeczności. Jak ktoś piszę, że mieli 10 lat na stworzenie czegoś nowego to widać, że nie ma pojęcia o branży (chyba nikt serio nie myśli, że oni nad tym pracowali 10 lat XD). W czym rewolucyjny był CS:GO w porównaniu do CS 1.6? Jak chcecie zagrać w rewolucję od Valve to odpalcie HL:Alyx. Tak naprawdę to CS2 jest dużym updatem do CS:GO. Poza tym, przecież to co zapowiedzieli jasno wskazuje w jakim kierunku idzie nadal CS - kompetetywna gra. W końcu każdy będzie widział granaty dymne w ten sam sposób i dodali sposób na kontrowanie ich. W końcu tick rate nie ma znaczenia. Grafika? Kogo to obchodzi, jak zaczynasz grać w cs na wyższym poziomie i tak zjeżdżasz z jakością do minimum i odpalasz 4:3. Jak ktoś chce skakać po ścianach, rzucać spelle czy modyfikować bronie to na rynku jest cała masa takich gier. CS jest jeden i raczej w najbliższych kolejnych 10 latach nikt go nie przebije w ten dziedzinie.
#cs2 #csgo #valve #gry
  • 27
@Angermann: Chociażby wielkość mapy była ograniczona. Na Source 2 z tego co wiem, można dużo większe mapki robić.
Serwery też będą lepiej trzymać większą ilość ludzi, gdzie w trybie BR po prostu jest to czasami konieczne.

Interfejs może być zupełnie inny, aktualny jest po prostu drewniany nie pasujący do BR, bo to jednak jest szybka i "jednorazowa" rozgrywka.