Wpis z mikrobloga

Jak można płakać, że do CS2 dodali za mało "rewolucyjnych" rzeczy XD Kto wam w ogóle wmówił, że CS to rewolucyjna gameplayowo seria? CS to największa ESPORTOWA gra na rynku. Dodanie wielkich zmian do gameplayu spowodowałoby stagnację esportową i pewnie olbrzymi hejt ze strony zaangażowanej społeczności. Jak ktoś piszę, że mieli 10 lat na stworzenie czegoś nowego to widać, że nie ma pojęcia o branży (chyba nikt serio nie myśli, że oni nad tym pracowali 10 lat XD). W czym rewolucyjny był CS:GO w porównaniu do CS 1.6? Jak chcecie zagrać w rewolucję od Valve to odpalcie HL:Alyx. Tak naprawdę to CS2 jest dużym updatem do CS:GO. Poza tym, przecież to co zapowiedzieli jasno wskazuje w jakim kierunku idzie nadal CS - kompetetywna gra. W końcu każdy będzie widział granaty dymne w ten sam sposób i dodali sposób na kontrowanie ich. W końcu tick rate nie ma znaczenia. Grafika? Kogo to obchodzi, jak zaczynasz grać w cs na wyższym poziomie i tak zjeżdżasz z jakością do minimum i odpalasz 4:3. Jak ktoś chce skakać po ścianach, rzucać spelle czy modyfikować bronie to na rynku jest cała masa takich gier. CS jest jeden i raczej w najbliższych kolejnych 10 latach nikt go nie przebije w ten dziedzinie.
#cs2 #csgo #valve #gry
  • 27
@uytx tak gadają ludzie którzy nie grają w cs albo grają raz do roku z kolegami jako im się inne gry znudzą, że wam się chce od dwóch dni w kółko powtarzać te same oczywistości, które każdy rozumie a kto nie rozumie ten zrozumieć nie chce i nie musi.
W czym rewolucyjny był CS:GO w porównaniu do CS 1.6?


@uytx: jak dla mnie sporo różnic. 1.6 był przestarzały w stosunku do GO kiedy wychodził. Przy CS 2.0 (bo tak powinni to nazwać) zbyt dużej różnicy nie ma. Ot po prostu zmiana silnika gry
Dodanie wielkich zmian do gameplayu spowodowałoby stagnację esportową


@uytx: ty wiesz co znaczy słowo "stagnacja", czy użyłeś tego słowa tak losowo bo mądrze brzmi? XD