Wpis z mikrobloga

Jak można płakać, że do CS2 dodali za mało "rewolucyjnych" rzeczy XD Kto wam w ogóle wmówił, że CS to rewolucyjna gameplayowo seria? CS to największa ESPORTOWA gra na rynku. Dodanie wielkich zmian do gameplayu spowodowałoby stagnację esportową i pewnie olbrzymi hejt ze strony zaangażowanej społeczności. Jak ktoś piszę, że mieli 10 lat na stworzenie czegoś nowego to widać, że nie ma pojęcia o branży (chyba nikt serio nie myśli, że oni nad tym pracowali 10 lat XD). W czym rewolucyjny był CS:GO w porównaniu do CS 1.6? Jak chcecie zagrać w rewolucję od Valve to odpalcie HL:Alyx. Tak naprawdę to CS2 jest dużym updatem do CS:GO. Poza tym, przecież to co zapowiedzieli jasno wskazuje w jakim kierunku idzie nadal CS - kompetetywna gra. W końcu każdy będzie widział granaty dymne w ten sam sposób i dodali sposób na kontrowanie ich. W końcu tick rate nie ma znaczenia. Grafika? Kogo to obchodzi, jak zaczynasz grać w cs na wyższym poziomie i tak zjeżdżasz z jakością do minimum i odpalasz 4:3. Jak ktoś chce skakać po ścianach, rzucać spelle czy modyfikować bronie to na rynku jest cała masa takich gier. CS jest jeden i raczej w najbliższych kolejnych 10 latach nikt go nie przebije w ten dziedzinie.
#cs2 #csgo #valve #gry
  • 27
  • Odpowiedz
@uytx: Jednakże przejście na Source 2 daje wiele możliwości do nowych trybów i one pewnie jakąś "rewolucję" w tej grze wprowadzą. Sam tryb Battle Royal był bardzo ograniczony ze względu na przestarzały silnik. S2 daje temu trybowi większe pole manewru.
  • Odpowiedz
@uytx: Moim zdaniem (gram od 2006 roku - 1.6 CS;S CS;GO) charakterystycznym odcieniem cs-a była jego ciemność i szarość. I taki piękny był CS;GO na początku swojej przygody. Niestety, idzie to w kierunku Valoranta i Fortnite - jasne kolory aby #!$%@?ło po oczach. No ale niestety - gimnazjaliści wolą słodkie #pdk
francopolo - @uytx: Moim zdaniem (gram od 2006 roku - 1.6 CS;S CS;GO) charakterystycz...

źródło: ntrntrnrt

Pobierz
  • Odpowiedz
@francopolo A ja też gram od dawna i jestem zadowolony z nowej palety barw. Nie będzie sytuacji że nie widzę przeciwnika bo jest ciemne miejsce, a kolory na monitorze mam #!$%@?. Bardziej fair.
  • Odpowiedz
charakterystycznym odcieniem cs-a była jego ciemność i szarość.


@francopolo: każdy streamer, pro gracz i znajomy z którym grałem (a gram od 1.6) miał zainstalowany program do podbijania nasycenia i gammy. Więc z tą ciemnością był tak nie szarżował
  • Odpowiedz
@uytx tak gadają ludzie którzy nie grają w cs albo grają raz do roku z kolegami jako im się inne gry znudzą, że wam się chce od dwóch dni w kółko powtarzać te same oczywistości, które każdy rozumie a kto nie rozumie ten zrozumieć nie chce i nie musi.
  • Odpowiedz
W czym rewolucyjny był CS:GO w porównaniu do CS 1.6?


@uytx: jak dla mnie sporo różnic. 1.6 był przestarzały w stosunku do GO kiedy wychodził. Przy CS 2.0 (bo tak powinni to nazwać) zbyt dużej różnicy nie ma. Ot po prostu zmiana silnika gry
  • Odpowiedz
Dodanie wielkich zmian do gameplayu spowodowałoby stagnację esportową


@uytx: ty wiesz co znaczy słowo "stagnacja", czy użyłeś tego słowa tak losowo bo mądrze brzmi? XD
  • Odpowiedz