Wpis z mikrobloga

Mireczki jaki edytor polecacie do #php? Dodam, że jestem zielony i dopiero będę zaczynał przygodę z php.
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Patres: Aptana Studio, oparty jest na Eclipse.

@JareQ: nawet notatnik++ podpowiada, więc to słaby argument. :D A samochód potrafi jeździć, wiesz? :D
  • Odpowiedz
@Patres:

Dodam, że jestem zielony i dopiero będę zaczynał przygodę z php.

To może serio początki rób w np. notepad++? Trochę bez sensu odpalać całe IDE do pierwszego stadium nauki, za bardzo przytłaczające to może się wydać. :) Przesiądziesz się, jak już będziesz ogarniał podstawy.
  • Odpowiedz
@rss: Pewnie tak zrobię. Na razie zależy mi tylko na prostej stronie dla siebie. Wrzucałbym tam tylko swoje materiały ze studiów itp. Dzięki :)
  • Odpowiedz
@rss: @Patres: Przytłaczające jest prędzej ciągle sięgać do nazw funkcji i argumentów, szukać w innych plikach jak ponazywało się funkcje itd.

Zdecydowanie normalne IDE pokroju NetBeans, eclipse.

Wszystie małe edytory wg. mnie odpadają chyba, że doinstalujesz miliard wtyczek.
  • Odpowiedz
@hbpitero: człowieku, on zaczyna naukę - wątpię, aby na razie rozbijał swój projekt na 4850934 plików ze złożonymi funkcjami. Do nauki będą mu potrzebne funkcje domyślnie znajdujące się w php, a te nawet notepad++ podpowiada. Zobacz jeszcze raz co napisałem:

bez sensu odpalać całe IDE do pierwszego stadium nauki, za bardzo przytłaczające to może się wydać. :) Przesiądziesz się, jak już będziesz ogarniał podstawy.
  • Odpowiedz
@rss: Tylko, że co jest złego w "odpalaniu całego IDE"? to, że włącza się 30 sekund zamiast 1sek? otwierasz netbeansa i masz po lewej drzewo projektów plików, po prawej edytor i tyle. Od razu kolorowanie składni, podpowiadanie dokuemntacji, własnych zmiennych itd (ciekawe czy notepad to ma). I jako taką pewność "startową" że wszystko ruszy zgodnie ze sztuką i nie straci pół dnia na drążenie dlaczego przy próbie przekierowania dostaje "headers