Wpis z mikrobloga

Siemka,
Ogólnie to pracuję w firmie (około 400 osób) jako informatyk. Moje doświadczenie to około pół roku w IT. Jak myślicie, ile powinienem wołać brutto?
Z zadań, które wykonuje to:
-Ogarniam cały zakład, jestem jedynym informatykiem stacjonarnie.
-Jakieś tam małe administrowanie serwerem
-Administrowanie kamer i rejestratorów oraz programów produkcyjnych
-Ogarnianie awarii,
-Montaż kamer, switchy, routerów, AP, drukarek,
-Konfigurowanie wszystkich urządzeń,
-Czasami rozbudowa sieci, wszystko robię sam,
-Pisanie prostych skryptów, ułatwiających pracę,
W sumie to robię wszystko, od naprawiania komputerów, przez montaż kamer, po zapoznawanie się z programami i wdrażanie ich w firmie. (Nawet z programami produkcyjnymi)

PS: Ogólnie to mega mnie irytuje podejście jednej osoby z zarządu. Uważa, że jestem młody to ch umiem. Co z tego, że wszystko ogarniam ja sam, bez żadnej pomocy. Przyjeżdżam na awarie w weekendy i staram się jak mogę. Koniec końców to i tak sekretarka ma więcej na umowie niż ja :-:
Plus taki, że chociaż Prezes docenia moją pracę i rzuca premiami :-)

Obecnie uczę się programowania, bo praca, w której obecnie jestem trochę wjeżdża na psyche, a bardziej podejście jednej osoby.
#pracait #helpdesk #komputery #laptopy #kamery
  • 28
@saycool: W sumie racja. Pod koniec marca pójdę do Prezesa i przestawię mu sytuację, jak narazie na normalnej umowie, a w przyszłości pomyślę o B2B, bo szczerze to nigdy nie zagłębiałem się w temat B2B, wiem tylko podstawowe pojęcia i na jakiej zasadzie to działa.
@qusqui21: Akurat tutaj jest Właściciel, który ma x zakładów na całej Polsce>>>Prezes
I Prezes daje jakieś tam premie typu 500zł, no ale w sumie to masz rację.

A jeszcze pytanko. Czy ktoś orientuje się czy jakbym przeszedł z UoP na B2B to nie trace podatku liniowego i ulgi ZUS, pracując
u tego samego pracodawcy na tym samym stanowisku??