Wpis z mikrobloga

@death070: raczej nie powinien palić więcej. Przynajmniej ja się z tym zjawiskiem nie spotkałem. Większą rolę odgrywa spokojne przyspieszanie przy spalaniu.
Docieranie.
Jeśli masz cylinder pokryty NICASILEM to 2-3 zbiorniki i ogień.
Jeśli masz tuleje żeliwna to w zależności od pasowania luzu tłok tuleja od 1500-3000km.

Jeśli to 50cm3 to jeździj 35-40km/h (to wszystko zależy od silnika bo jeśli masz 50cm3 które ma po odblokowaniu 6KM to możesz jeździć ciągiem 45
dzięki, po remoncie (wymiana na 70cm) pali bardzo dużo, skuter chińczyk, najtańsze części.


Nie wiem, regulacja gaźnika, iglicy?


@death070: a jakiej SREDNICY miałeś gaźnik przy 50cm3 zamontowany? A jaki przy70cm3 i czy jest to ten sam?

Musisz kupić zestaw dysz do regulacji TEGO gaźnika który masz. Jeśli będą dostępne też iglice to dokup ale nie te same tylko każda inna.
Najważniejsze są dysze.
Jak kupisz to daj znać będę pisał co
@death070: jak ja miałem motorynkę, czy Simsona to przy 1500km po remoncie to były już pierścienie do koljnej wymiany, więc to co wyżej ludzie piszą o 3k to chyba nigdy 50 nie jeździli, 500km to max co musisz zrobić na dotarciu i to oike był robiony generalny, nie jeździj we 2, w zasadzie naistoniejsze to nie katuj tak żeby się nie przegrzewał, wlej więcej oleju do paliwa jeśli dwusuwów, z dużej
@krzysztof2033: kolego mam spore doświadczenie z 2t szczególnie z simsonami które tuninguje. Simson złożony na nowych częściach oryginalnych robi około 20-25 tys km do remontu. Simson o mocy 4 km i lepszych częściach niż w oryginale potrafi zrobić i 30-35tys km.
Jeśli stosujesz gówno części jak w twoim przypadku oraz nie masz pojęcia o ludziach montażowych które robisz za duże to tak można i po 1500km mieć wykończony silnik.
@death070: co sprawdzić? Wielkość dysz?
Wyciągasz gaźnik że skuterka i od spodu odkręcasz tą misję w dolnej części gaźnika. Po jej ściągnięciu na środku będzie główna dysza i na niej powinno być napisane jaki ma rozmiar.