Wpis z mikrobloga

#motocykle jeździ ktoś z was na hondzie Cbr500r? Byłem już pewny, ze wezmę sv650n ale w tych samych pieniądzach jest Honda, słabsza ale osiągi ma podobne ( przynajmniej vmax).
Niby koni o polowe mniej ale już w trk aż tak nie doskwierał mi brak mocy, bardziej rozmiar i powiedzmy brak zaufania do tego motocykla

Z czegoś bardziej egzotycznego oglądałem ostatnio używane z900 z 2018, najmniej mi się podoba z wygladu, jest najmocniejszy bo to już 950cm3 ale jest to już jakaś alternatywa w tym budżecie (+\- 30k)
  • 38
@mchmjszk: Jeśli chodzi o sam V-MAX, nie sugerowałbym się nim przy wyborze motocykla. Cokolwiek, co pojedzie 160 bez zadyszki, będzie dobrym wyborem. Złoty wiek autostradowy już się skończył, a w Polsce nie ma torów do jazdy z prędkościami maksymalnymi. No chyba, że akceptujesz ryzyko i liczy się dla Ciebie V-Max. Wówczas żaden z powyższych motocykli się nie nada. Rady użytkowników portalu ze śmiesznymi obrazkami na niewiele Ci się zdadzą, bo ostatecznie
@olesh: nie mam zablokowanych…już z kolejnym użytkownikiem tak mam :(
@TYLKOjazda_Testy_Nowosci_Porady wiem wiem, chodziło mi bardziej o to, ze pomimo mniejszej pojemności i mniejszej ilości km na yt osiągnięć wydają się podobne, 2s różnicy 0-100 na korzyść sv, ale nie zwróciłem uwagi na to, ze cb jest już u kresów swoich możliwości a sv spokojnie daje radę
@fotograf_warszawiak dowieźli 3 sv do mojego salonu, jestem na etapie negocjacji, prawdopodobnie kupię na
mchmjszk - @olesh: nie mam zablokowanych…już z kolejnym użytkownikiem tak mam :( 
 @T...

źródło: 12552B19-E008-4761-B184-C636DCA1D79D

Pobierz
@olesh: mój to kappa o ile dobrze kojarzę, ale to wszystko jest robione w jednej fabryce i tylko naklejki inne, to i nowa szyba były kupione razem z motocyklem, znajomy tez kupił trk z takim samym zestawem i loga miał już inne, ogólnie polecam, trzeba jedynie uważać na zamek, lubi się zaciąć ale dwa trzy ruchy i puszcza.
Na wszelki wypadek dobrze mieć gdzieś schowany przy sobie zapasowy kluczyk oś kufra
@mchmjszk: Dzięki z a odpowiedź. Też zwróciłem na to uwagę że "chyba" są one wszystkie bite na jeden kant. Na YT identyczne kufry wiodą prym pod marką "SEC 47l" na filipinach ( ͡º ͜ʖ͡º)

Jeszcze kwestia, jak z udźwigiem, jak ogarniałem na allegro i w necie to takie kufry mają ograniczenie do 3kg. Jak to co intrnecie dorównuje rzeczywistości?
@olesh: normalnie, siatki pełne zakupów nim woziłem :D jak jechałem na kemping miałem na nim i w nim
2 x 0,7 napoju + 6 x 0,5 napoju
Namiot, karimatę, śpiwór ubrania, krzesełka składane dwa na oko +\- 20kg
+ plecaczek cała drogę się o niego opierał i nic się nie stało
@mchmjszk: Właśnie dlatego weryfikuje, też słyszałem od mirka który mi go polecał o tym jak wiózł pełną skrzynię jabłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dzięki za recenzje, jestem już zdecydowany na ten typ kufra. Brykam się tylko czy brać tańszą awinę czy droższą kappe.
@olesh: ja bym brał tańszy, chyba, ze jest to niewielka różnica to bym brał ten który bardziej mi się podoba. Aaaa No i kask nie wejdzie do tego niestety….
@mchmjszk: To jest legenda TL'a a potem duzej SV'ki. Na mojej sce zrobilem chyba z 20k km, nigdy nie mialem problemu z hamowaniem tego silnika.


Gladius to inna bajka niz mala sv'ka


@Proogramista: TL i hamowanie silnikiem...
Przejedź się kiedyś 650 cm3 na jednym cylindrze to zobaczysz jak motocykl hamuje silnikiem. W moim 650 z prędkości 140 km/h do 100 km/h motocykl wyhamowuje po odpuszczeniu gazu w 4-5s.
A jeśli