Jak teraz zgłosić reklamację urządzenia Parkside kupionego w Lidlu przez internet żeby obeszło się bez problemów? Kiedyś jak zgłaszałem to konsultant przez czat bezpośrednio przekazał informację do serwisu Grizzly i najczęściej była to wymiana sprzętu na nowy. Teraz po zgłoszeniu przez bota przez czat dostałem odpowiedź, żebym zgłosił się do serwisu Arconet Sp. Z o.o. a kiedy udało mi się połączyć z konsultantem spytał czy z tytułu rękojmi czy gwarancji. Co w tej sytuacji mam wybrać? Problem dotyczy wiertarki stołowej (mało ją używałem w sumie) z obrotami (pokrętło jakby nie działało) i czasem próbując wiercić w czymś małym/nie twardym potrafi się zatrzymać ;/ Najlepiej by było jakby mi wymienili/zwrócili kasę. #parkside #reklamacja #rekojmia #majsterkowanie #lidl
@Mikseth: idziesz do najbliższego Lidla, mówisz że zepsute i chcesz oddać. Jak płaciłeś biletami NBP to od razu dodajesz je z powrotem. Jak kartą to musisz poczekać na zwrot
@Smarek37: Jeszcze z rok temu jak reklamowałem myjkę to było zupełnie inaczej.. @MickM Ale minęło już ponad 2 lata jak ją mam tyle, że większość czasu nie była używana a jak przyszło co do czego to problemy, nie wiem czy od początku tak było @wypokowy_expert kupowałem online, zresztą kiedyś jak byłem z myjką (którą kupiłem stacjonarnie) to i tak mnie odesłali bo oni się reklamacją nie zajmują tylko osobna firma (wtedy
i tak mnie odesłali bo oni się reklamacją nie zajmują tylko osobna firma (wtedy Grizzly)
@Mikseth: jak chcesz serwisować to tak. Jak młotowiertarka padła po 2 miesiącach, to też mówili ze do serwisu, ale na koniec się kasjerce przypomniało, że to badziewie mogę oddać, tylko że to stacjonarnie było kupione.
#parkside #reklamacja #rekojmia #majsterkowanie #lidl
@Mikseth: idziesz do najbliższego Lidla, mówisz że zepsute i chcesz oddać. Jak płaciłeś biletami NBP to od razu dodajesz je z powrotem. Jak kartą to musisz poczekać na zwrot
@MickM Ale minęło już ponad 2 lata jak ją mam tyle, że większość czasu nie była używana a jak przyszło co do czego to problemy, nie wiem czy od początku tak było
@wypokowy_expert kupowałem online, zresztą kiedyś jak byłem z myjką (którą kupiłem stacjonarnie) to i tak mnie odesłali bo oni się reklamacją nie zajmują tylko osobna firma (wtedy
@Mikseth: jak chcesz serwisować to tak. Jak młotowiertarka padła po 2 miesiącach, to też mówili ze do serwisu, ale na koniec się kasjerce przypomniało, że to badziewie mogę oddać, tylko że to stacjonarnie było kupione.