Wpis z mikrobloga

@Mirko_Kro_Kop: bierz carbon za €2500

Co do różnic - hamulce shimano wymagają mniej serwisowania dzięki olejowi mineralnemu, z dotem jest więcej #!$%@?. Poza tym - bez większej różnicy, a samo GRX810 vs GRX600 to głównie niewielka różnica w wadze i innym profilowaniu gum klakomanetek.
  • Odpowiedz
@ujdzie: Co do carbonu za 2500Euro to bardzo chętnie, ale nie ma mojego rozmiaru (dostawa za 35 tygodni). W enduro mam właśnie hamulce od SRAMa i jestem mega niezadowolony jeśli chodzi o serwis. Pytanie czy dopłata 500 euro jest tego warta.

@StulejmanWielki Właśnie myślałem, że jest zupełnie na odwrót i asfalt wymaga większego zakresu i stopniowania? Zdecydowałem się na 1x11 ze względu na mniejszą szansę awarii przy dłuższych wyprawach i niby
  • Odpowiedz
@Mirko_Kro_Kop: jaki chcesz rozmiar? I na jaki wzrost. Bo mają zaniżoną rozmiarówkę trochę, ale to musiałbyś sobie sam porównać do czegoś (np na bikeinsigths). Ja jeżdżę na 57 przy 181cm wzrostu, który realnie odpowiadał moim starym rowerom w rozmiarze 55-56.

Z 1x to też nie jest takie oczywiste, możesz mieć łatwiejsze podjeżdżanie, ja wsadziłem kasetę 46 i jest łatwiej niż na normalnym 2x. Kultura pracy na wertepach też większa. Ale kompromis
  • Odpowiedz
GRX810 vs GRX600


@ujdzie:
810 ma servo wave 610 nie.
Czy w gravelach to duża różnica to nie wiem bo od początku byłem zdecydowany na klamki z serwo gdyż w klamkach MTB różnica jest wyraźna.
  • Odpowiedz
Ale jeżeli planujesz przewagę wertepów to nie wyobrażam sobie nie mieć napędu 2x


@StulejmanWielki:
właśnie 1x w terenie imho się lepiej spisuje. Choć zakres co oczywiste mniejszy.
  • Odpowiedz
@bibsz: a fakt, ale miałem obie grupy i nie zwróciłem uwagi, aczkolwiek faktycznie miejsce w którym zaczyna hamować jest inne, Natomiast bardziej widoczne jest inne wykończenie na zewnątrz.
  • Odpowiedz