Aktywne Wpisy
Finleyek +938
Ten dzwoniący reprezentował wszystko, co jest esencją mojego wyobrażenia na temat widzów Kanału Zero czyt. Mariuszów z Brighton:
- głos drży z podniecenia i strachu
- ale krzyknąć #!$%@?ć Borka potrafi
- fajną robotę robicie
- hyhy, hehe, yyy
- NI mogłem sie dodzwonić
- słychać walkę z wysłowieniem, IQ under 90 przeszkadza
A końcówka to już jedno wielkie xDDDDDDD
#kanalzero
- głos drży z podniecenia i strachu
- ale krzyknąć #!$%@?ć Borka potrafi
- fajną robotę robicie
- hyhy, hehe, yyy
- NI mogłem sie dodzwonić
- słychać walkę z wysłowieniem, IQ under 90 przeszkadza
A końcówka to już jedno wielkie xDDDDDDD
#kanalzero
Pompejusz +317
Komorowski #!$%@? na pytanie o wysokie ceny nieruchomości zaproponował kredyt - prawie na samym dołku indeksu nieruchomości.
Ile u was kosztował metr mieszkania w maju 2015?
#nieruchomosci #gielda #mimowszystkoduda
Ile u was kosztował metr mieszkania w maju 2015?
#nieruchomosci #gielda #mimowszystkoduda
Gdzie znajdę rzeczoznawcę do suszarki Beko #warszawa ? Woda leje się do bębna, serwis ma w nosie, rękojmia nieuznana, bo wg serwisu sprzęt nie ma wady. Rzecznik mówi, że jak serwis tak mówi to tak ma być. Znam dwóch właścicieli tego modelu suszarki i żaden tak nie ma, więc nie jest to normalna sprawa...
Kupiona w dniu 22.10. Pierwsza awaria 12.11 (tu zarejestrowałam tylko głośną pracę suszarki) - wizyta technika 23.11. Druga awaria (hałas + lejąca się woda)14.12 - wizyta technika 13.01 - uzyskanie informacji, że lejąca się woda jest procesem suszenia i, że taka informacja znajduje się w instrukcji - nie znajduje się. Dziś 3.02 - ponownie taka sama sytuacja, załączam film. Prawdę powiedziawszy - nie wiem co mam zrobić.
#agd #sprzet #gwarancja #reklamacja #rekojmia