Aktywne Wpisy

Grooveer +8

Jako #programista30k z 16-letnim stażem, głównie w projektach związanych z szerokim web-devem ale też integracją produktu z urządzeniami mobilnymi, zewnętrznymi serwisami, internet of things pragnę podzielić się listą największych wg mnie błędów jakie popełniają firmy technologiczne na którymś z etapów swojego istnienia.
1. Migracja monolitu do SOA.
W większości przypadków przynosi więcej szkody i niepotrzebnych kosztów niż utrzymanie solidnie zaimplementowanego monolitu. Zazwyczaj inicjowana na pewnym etapie życia produktu przez grupę doświadczonych inżynierów
1. Migracja monolitu do SOA.
W większości przypadków przynosi więcej szkody i niepotrzebnych kosztów niż utrzymanie solidnie zaimplementowanego monolitu. Zazwyczaj inicjowana na pewnym etapie życia produktu przez grupę doświadczonych inżynierów
Specyfikacja:
Lenovo Ideapad Gaming 3
Ryzen 5 5600H
Rtx 3050ti 85W
16gb RAM
Windows 11
#gry #pytaniedoeksperta #pytanie
A dam i #pcmasterrace bo niby laptop, ale może i na PC coś takiego ktoś kiedyś miał
@Daqnny: https://lenovogaming.pl/poradniki/209,jak-zoptymalizowac-windows-10-dla-najlepszych-osiagow-w-grach - zacząłbym od tych porad. Czyli sterowniki, "Game Mode" (tbh nie wiem czy coś zmienia i domyślnie jest chyba włączony), zmień opcje zasilania na "wysoką wydajność".
Zabawa wyglądem Windowsa czasem ma sens, ale to już jest wyciskanie takich ostatków z kompa.
Jak to nie zadziała to sprawdziłbym czy w innych grach się dzieje podobnie.
Jeśli gra jest CPU bound to tak naprawdę zmiana ustawień graficznych
@Daqnny: bardzo dużo od gierki zależy. Niektóre mają tak skopaną optymalizację, że GPU jest praktycznie nieistotne bo i tak będzie bottleneck na CPU. Przykład takiej gierki to choćby Squad. Ogólnie wszystko na UE4 będzie miało ten problem w różnej skali. I tak jak kolega wyżej pisze - to, że ci benchmark mówi, że nie ma 100% na CPU to nie
@Daqnny: dlatego że się grzeje