Aktywne Wpisy
Czoso +363
Tomczyk przekonując do BK0%, mówi, że kredyty na zero procent są fajne, bo jak on idzie do MediaMarktu kupić odkurzacz, czajnik i toster to szuka rat 0%.
Człowiek myślałby, że to pasta, ale on to naprawdę powiedział XD
#nieruchomosci
https://x.com/i/status/1831969494673027404
Człowiek myślałby, że to pasta, ale on to naprawdę powiedział XD
#nieruchomosci
https://x.com/i/status/1831969494673027404
NdFeB +25
Najnudniejsza, najgorsza, z brzydką upośledzoną bohaterką, która pasuje do świata Star Wars jak Waldek Kiepski do Elden Ringa, gra z serii. 90% gry polega na skradaj się jak p---b i uśpij wroga uderzeniem pięści. Tak nawet space troopera w pełnej zbroi. 2 typy "łamigłówek" obrażających inteligencję graczy. A recenzje na dużych kanałach wystawiają temu paszkwilowi same laurki. Przecież to jest korupcja i kuriozum. Jakaś j----a prowokacja, bo tak źle to dawno nie
Kupiłem zasilacz komputerowy - wybrałem sklep dość losowo, nie miał super niskiej ceny ale to spory popularny sklep więc pomyślałem czemu nie.
Okazało się, że zasilacz głośno pracuje - jest to Cooler Master - pracuje głośniej niż mój stary silentiumPC (pewnie uszkodzone łożysko, ciężko mi powiedzieć słychać ciche stukanie w idle). Przyłożyłem ucho do zasilacza i definitywnie to on.
Zapytałem czy w związku z tym mogę zwrócić towar i wezmę inny produkt. Powiedzieli, że jest taka opcja ale zalecają kontakt z producentem sprzętu. Nawet zaproponowali, że prześlą dane. Skontaktowałem się z producentem i po paru dniach dostałem odpowiedź, że oni zalecają zwrot towaru do sklepu.
Czas mi się już kończył (2 tygodnie na odstąpienie od umowy) - pierwszy tydzień nie zdążyłem nawet założyć zasilacza bo przyszedł chwilę przed moim wyjazdem - drugi tydzień zszedł na komunikacje z producentem.
Na koniec kliknąłem zwrot na allegro - i postępowałem zgodnie z instrukcją na co sklep napisał, że mam czekać na wiadomość od nich (odpowiadali średnio jedna wiadomość na dzień). Z racji, że nie miałem już czasu poszło to standardowo paczkomatem. Oni mi dzień po wysyłce odpisali, że mam zignorować procedure sugerowaną przez allegro i wysłać bezpośrednio do nich z oświadczeniem XD
Generalnie - nie polecam jakby działały AMW to bym to opisał z nazwą sklepu (powiem tyle - bardzo duży i popularny sklep) a tak się trochę cykam bo już w mailach z opisem procedury rzucali paragrafami.
#zakupyonline #sklepyinternetowe #prawokonsumenta #prawakonsumenta