Wpis z mikrobloga

Co prawda "premiera" nowego Wykopu nie poszła gładko i wciąż serwis działa powolnie, ale zamiast narzekać lepiej przekazać konstruktywne uwagi, szczególnie, że większość z nich pewnie da się stosunkowo szybko rozwiązać, szczególnie gdy dotyczą kwestii wizualnej.

U nas w firmie było podobnie. Po dwóch latach pracy nad systemem IT pierwsze w co przywaliliśmy to ściana dotychczasowych użytkowników systemu, których jedyną uwagą było to, że jest "do dupy" i stary system był lepszy, mimo iż nowy był dużo szybszy, bezpieczejszy i pozwala na wprowadzanie nowych funkcjonalności niemal od ręki... ale oczywiście"był do dupy".

Okazało się, że większość uwag była kuriozalna - albo były niezgodne ze stanem faktycznym (np. ilosć rekordów jest mniejsza, a była taka sama), albo odnosiły się do kwestii błahych jak kolor guzika, albo nieco zmieniony układ, który wynikał m.in. z udostępnienia nowych narzędzi..

Tak więc, ja trzymam kciuki i życzę powodzenia! Trzymajta się tam na serwerowni i dorzucajcie węgla do PieCa.
  • 6
@bronx: duże zmiany nigdy nie spotykają się z aprobatą, bo wymagaja zmiany przyzwyczajeń od uzytkowników. Wiesz...najlepiej jakby sie wszystkko zmieniło, ale nie zmieniło jednocześnie xD
Lata temu jak wypok zmieniał ui to też płacz był
Ale nie działanie samej usługi to inna sprawa. I takie cos nie powinno miec miejsca
@bronx: tu nie chodzi o wizualne fiksacje, póki co portal jest #!$%@? funkcjonalnie, gdzie podstawowe rzeczy takie jak przejście do komentowanych wpisów, po prostu zniknęły lub nie działają. Jest masa błędów, które już punktowaliśmy tutaj w komentarzach, że ciężko będzie to ogarnąć ot tak.
@100twarzygrzybiarzy: A to u Was się nie testuje na produkcji? ( ͡ ͜ʖ ͡) ... Trudno nie przyznać Ci racji. Mimo wszystko uważam, że nawet w takiej sytuacji lepiej podejść do tematu na spokojnie (na tyle na ile to możliwe ;))