Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem na 2 roku informatyki, pierwsze dwa semestry ledwo zdałem a teraz zapowiada się że najbliższa sesja zmiecie mnie z planszy.
Nie chodzę na żadne wykłady bo nie byłem w stanie na nich wysiedzieć, po prostu traciłem skupienie i jak wróciłem myślami do wykładu to już było ciężko mi zrozumieć temat ale teraz myślę czy to nie przez to jest mi tak ciężko.
Szczerze nie mam pojęcia co ja mam robić ze swoją edukacją. Czy jak nie zdam to czy cofnięcie się o rok i lecenie dalej trochę poważniej podchodząc do tematu ma sens ?
Boję się że będę próbował dalej a i tak nie uda mi się tego skończyć i stracę jeszcze więcej czasu.

#studia #studbaza #informatyka #zalesie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63c5209c01f4c80d1901c008
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania: Cofnięcie się i podejście do tematu na spokojnie ma swoje zalety. Warto się zastanowić czy to studia dla Ciebie no bo... nie każdy musi mieć studia, nie każdy się do tego nadaje. Niemniej jednak zalecam próbowanie bo studia, w szczególności inżynierskie to przepustka do lepszego świata.
I co by nie mówić nie łudź się jak ktoś mówi że pierwsze lata są najgorsze. Każde następne są jeszcze gorsze ( ͡°
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@AnonimoweMirkoWyznania: Ja jestem zdania, że na studia idzie się z 2 powodów. Albo Cie to interesuje, albo jesteś w tym dobry. Jeżeli nie ogarniasz tematu i nie lubisz o tym słuchać bo byle pierdoła jest w stanie Cie rozproszyć to może warto to rzucić? Jest tyle zawodów gdzie po głupim kursie jesteś w stanie wycisnąć 5-6k+ że marynowanie życia na naukę rzeczy które Cie nie interesują mija się z celem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@sberatel: @Dioromeh: @V3ntu: wiece czemu ludzie idą na informatykę? Bo "hehe łatwa kaska".