Wpis z mikrobloga

@rtp_diov to właśnie było z tytułu rękojmi. Suszarka kupiona 21.10.2022 r. Pierwsza awaria zgłoszona niestety u producenta w dniu 12.11.2022 r. Pan nie stwierdził usterki, po rozkręceniu i poklikaniu opcji programistycznych przeszło. Następna awaria 14.10.2022 r. Zgłoszenie z rękojmi 15.12.2022 r. Wizyta technika po wielu problemach z umówieniem się, dopiero dziś i taka informacja zwrotna.
@biuna: no to jeju bierz rzeczoznawcę i niech on zrobi Ci ekspertyze i zgłaszasz sprzeciw + żądanie pokrycia kosztów rzeczoznawcy. potem zostaje uokik, sąd i obsmarowanie w necie. Beko to ogólnie gówno było brać LG/Samsunga albo Boscha.
@rtp_diov mądry człowiek po szkodzie. Dzięki za informację o rzeczoznawcy, nie pomyślałam o tym. Wiesz skąd takiego wziąć?
Do UOKiK już zgłosiłam, bo to długa historia, ale czas oczekiwania na odp maila 3 miesiące. Na infolinię chyba za dużo szczegółów.
@biuna: najlepiej w necie poszukać, pogrzebać. To trochę kosztuje - możesz najpierw zorientować się czy na pewno nie powinno tak być - no na pierwszy rzut oka woda nie powinna gdzieś w środku urządzenia się lać bo grozi to zalaniem i porażeniem prądu oraz gniciem potem tej wody, ale możesz też podpytać na forach technicznych aby Ci potwierdzili. Potem jak już jesteś w miare pewna - bierzesz takiego on może i
Zgłoszenie z rękojmi 15.12.2022 r. Wizyta technika po wielu problemach z umówieniem się, dopiero dziś i taka informacja zwrotna.


@biuna: btw pamiętaj że jak zgłaszasz z tytułu rękojmi to mają 14 dni na ustosunkowanie się (brak odpowiedzi = akceptacja usterki) + mają obowiązek naprawić w czasie który nie jest nadmiernie kłopotliwy dla Ciebie oraz ich (cokolwiek to znaczy).
@rtp_diov: Z centralą Beko jestem w kontakcie od grudnia po tym gdy przy pierwszej wizycie technik bardzo niekulturalnie oburzył się, że w pomieszczeniu w którym jest suszarka włączył się piecyk gazowy na 10 minut (działający ciszej niż suszarka). Beko twierdzi, że mam udostępnić sprzęt w pomieszczeniu bez innych dźwięków - od grudnia czekam na podstawę takiego twierdzenia z ich regulaminu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dziś technik powiedział,
@rtp_diov: Aha, więc wiem że nie masz pojęcia i #!$%@? głupoty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Suszarki Beko cieszą się bardzo dużą popularnością, ze względu na kilka modeli w wersji slim, tj. do 46cm.
Sprzedając agd od wielu lat, byłem zmuszony kupić zestaw pralka + suszarka tejże marki, gdyż jedynie Candy oferuje podobne rozmiary, a zbiornik na skropliny na drzwiach mi nie odpowiada.
Każda suszarka wyposażona w pompę
@Notakaprawda: no kurde bez przesady. A Ty myślisz, że dobra firma to taka jak czytałeś jak potraktowali klientkę wyżej, że woda się leje, produkt przecieka, zalewa podłogę a oni tak traktują klienta i takie solidne produkty mają? No bo wiesz dobra firma to też dobry serwis i pomoc w najcięższych przypadkach jak coś się dzieje a nie takie traktowanie klienta. Bo obecniłeś tylko, że to dobra firma bo zrobili suszarkę w
@rtp_diov: Ja nie opisałem tylko suszarki slim. Napisałem tylko, że wersje w tym rozmiarze są popularne - nic więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na 99% produktów agd masz albo naklejkę na produkcie, albo na styropianie, albo książeczkę serwisową w środku z numerem telefonu - który jest numerem do zgłoszenia, a autoryzowany serwis który przyjedzie to ten, który ma po prostu podpisaną umowę z danym producentem, na danym