Wpis z mikrobloga

@CZechuXX: Zależy w czym turbo, turbo w V6? oczywiście, że robi. Turbi w r4? nie jest źle ale czuć różnicę. Kolega z pracy ma saaba, coś około 200kuca, r4 z turbo. Ogólnie zadowolony jest z auta, raz go przewiozłem moim autem w ktorym mam r6 wolnossące 230km. Okej, jest różnica trochę w koniach ale jego auto jest lżejsze od mojego. Był zachwycony kulturą pracy silnika jak i jego dynamiką. Jak to
@Biebrzanski_Ghul: Nie czaje, jakim cudem masz jeszcze conajmnije 70% budy? To #!$%@? tak rdzewiało że głowa mała, co roku auto lżejsze o nie wiem ile kg. Zazdro, dużo rocznie wkładasz? Myślę o powrocie do lat 90 i odpicowaniu na daily, jakas celice albo eclipse'a.
@Achajos nie wiem ile OP dokłada do swojego, ale mogę Ci powiedzieć z mojego doświadczenia, bo Galantami jeżdżę już 10+ lat, że po prostu trzeba jechać na bieżąco wszystko robić, i co chwilę coś wyskoczy bo zamienniki mimo że są dostępne to czasem nawet wysoka półka to dno w porównaniu do OEM części i jak obecnego Galanta kupiłem w 2018 za około 10kPLN, z naprawdę wyjątkowo zdrową budą, tak wsadziłem w niego
dawno nie widziałem, a jako gowniarz jaralem sie mega


@hsossd: większość już pożarła rdza. Ludzie malują spód farbą do zabezpieczenia okrętów a i tak rdza na spodzie wychodzi xd
A kielichy w galancie to temat na rozprawkę xd