Wpis z mikrobloga

@niedasieukryc: Wgraj Lubuntu LTS jak nie lubisz się bawić. Jak chcesz coś jeszcze lżejszego z gotowców to Antix (trochę przerost formy nad treścią, ale czemu nie), a jak jeszcze - to wgraj se Debiana, jakieś super lekkie środowisko typu OpenBox albo lżejsze (i3wm?) i ustaw w pliku konfiguracyjnym by startował Firefox. Fajne w przypadku Kiosków
@fervi Ale taki kompromis pomiędzy wydajnością a wyglądem, niezawodnością, wsparciem hardware to lubuntu? Ile on może zajmować ramu po uruchomienu?

Ogólnie nie znam się, nie działam na linuxach, chce pobraćobraz, nagrać rufusem na pendrive, zainstalowc i ma działać.
@svsoqpcy: @niedasieukryc:
Też bym olał Lubuntu. Używałem LXDE i kiedyś - małe możliwości personalizacji, niestabilne i w wyglądzie takie sobie. Jak na to co dawało to już takim wyborem OOTB - środowiska, które dostajesz jako tako skonfigurowane do łatwego użytkowania i potem sobie ustawienia po swojemu to już lepiej poświęcić te kilkadziesiąt MB na rzecz właśnie XFCE i mieć już coś co nadaje się do jakiegoś poważniejszego użytkowania. LXDE niestety
Pobierz rtp_diov - @svsoqpcy: @niedasieukryc:
Też bym olał Lubuntu. Używałem LXDE i kiedyś -...
źródło: comment_1673186380Rh4tnBlO8u9dqyBTmkdR2x.jpg
@fervi
@TX2022
@TX2022
@PortowySzczur
@uhauha
@svsoqpcy
@rtp_diov

Odpaliłem w trybie live lubuntu, mint xfce i niestety nie działa wifi. Włączyłem menadżer sterowników, karta wifi widoczna(Broadcom) sterownik nie był zainstalowany więc wybrałem jedyny dostępny, instalacja powiodła się ale sieci wifi nadal były niedostepne. 700MB zaraz po starcie.

Natomiast na Linuxie Lite wszystko pięknie działa. System po włączeniu zajmuje ok 550MB.
Myślę, że można zostać przy tym systemie? Czytałem że bazuje na Ubuntu LTS
Natomiast na Linuxie Lite wszystko pięknie działa. System po włączeniu zajmuje ok 550MB.