Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam, aktualnie pracuję od 3,5 roku w mojej pierwszej i jedynej firmie w życiu. Pracuję na UoP na czas nieokreślony. Od jakiegoś czasu myślę nad zmianą miejsca pracy. Ogólnie lubię moją firmę, nie mam jej nic do zarzucenia, zarobki są dobre, atmosfera też, pracuję sobię całkowicie zdalnie w domu itp. itd. Jednak po prostu mam potrzebę poeksperymentowania z innymi firmami, a jako, że jestem programistą, to mam duży wybór. Jak powinienem się do tego zabrać? Mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia (nie wiem, czy wypuściliby mnie wcześniej, raczej chyba nie). Czy powinienem szukać nowej pracy teraz, i wypowiedzieć umowę z obecną firmą dopiero po znalezieniu pracy? Trochę głupie, bo nowa firma by musiała czekać 3 miesiące. Czy może wypowiedzieć teraz, i powiedzmy w ostatnim miesiącu dopiero szukać nowej pracy? Tak jak pisałem, nigdy nie zmieniałem miejsca pracy, więc proszę o wszelkie porady ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pracbaza #programowanie #programista15k

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63b7d3f23aff44a0fb1ad71e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania: firmy które są serio zainteresowane nie będą miały problemu żeby 3 miesiące czekać, szczególnie że może to być sytuacja w której osoba która odchodzi z tamtego zespołu też ma 3 miesiące wypowiedzenia więc nie jest to problem bo mają człowieka do czasu aż ty będziesz mógł wbić
@AnonimoweMirkoWyznania: Szukaj teraz. Najważniejsze to idź na rozmowy, zorientujsię o co pytają.