Aktywne Wpisy
Czesc Mirki, mialem sytuacje ze dostalem mandat na parkingu w biedronce. Najzwyczajniej wbieglem na szybko po jedna rzecz do biedronki i zapomnialem pobrac biletu. Wrocilem to za szyba juz byla super niespodzianka :) czy powinienem te gowno placic? Dla mnie to szczyt absurdu ze w ogole stojac 3minuty juz mozna wylapac mandat. Mial ktos kiedys taka sytuacje? Mam paragon z zakupow w biedronce. Moze moge sie odwolac jakos? Nie mam zamiaru placic
#polityka #sejm #tvp #tvpis Generalnie reforma związana ze zmianą finansowania funduszu kościelnego wydaje się całkiem sensowna, ale jak to się mówi diabeł tkwi w szczegółach. Z jednej strony sprawiedliwe jest to, że tylko wierzący będą finansować swój kościół, a heretycy nie będą płacili wgl, z drugiej strony wszystko zależy ile będzie można odpisać od tego podatku, żeby kościół nie był na tym stratny, bo jak zaproponują 0,3% jak 10 lat temu Tusk
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Drozsze-bilety-na-komunikacje-w-systemie-Fala-n174252.html
Podwyżki mnie nie dziwią. ALE wytłumaczcie mi, jaki jest sens odbijania karty, jeżeli nic to nie zmienia w tym ile płacę? Wzięto system z Poznania, ale jak zwykle w Trójmieście upośledzony. W Poznaniu odbicie na wyjściu jest ważne, żeby dobrze zliczyło opłatę, inaczej zliczy jak podróż do przystanku końcowego i tak skasuje (maks 4,18zł btw xDDDD). W Trójmieście? Nic to nie zmieni, bo przecież i tak zapłacimy 117 złotych miesiąc w miesiąc nieważne czy na dojazd 3 przystanków, czy 17. Więc po cholerę mam pamiętać o odbijaniu się przy wyjściu? Dość powiedzieć, że przejechanie 1 przystanku w poznaniu to 72gr, u nas 4,8zł xD
Jak natomiast po raz kolejny się zdziwicie, że w weekend nie da się przejechać koło Forum albo Fashion house, to sobie policzcie ile osoby na jednoprzejazdowym bilecie zapłacą za dojazd komunikacją, nawet jak jadą z dzielnicy obok. Może i staniemy w tym samym korku, ale za to będzie drożej niż samochodem.
O systemie 20 czy 40 przejazdów 75 minutowych na 90 dni to już nawet nie chce mi się strzępić ryja, znowu nieważne, czy 3 przystanki, czy 17. Z chęcią bym sobie wykupił 40 przejazdów, ale na 5-10 przystanków, czyli jakieś 60% tej wartości max.
No i oczywiście dalej brak jakichkolwiek biletów tygodniowych skierowanych do turystów.
Taka fajna okazja, żeby uporządkować, uprościć i uatrakcyjnić taryfę. Ein Karte, ein Tarif. Nie #!$%@?, dalej trzeba będzie mieć doktorat z biletologii, żeby w ogóle zacząć ogarniać (ಠ‸ಠ)
#gdansk #codzienneszkalowaniegdanskiegozbiorkomu #trojmiasto #gdynia ##!$%@?
@Nie_znany: skąd mam to wiedzieć? zapytaj organizatora transportu
@puexam: no tak, generalnie to jest idea jakby nie patrzeć biletów okresowych i nic do tego nie mam. Tylko z chęcią bym sobie kupił
@Nie_znany: przecież masz wyraźnie napisane: będzie się odbijał będzie taniej, nie będzie będzie drożej. Dlaczego od razu zaczynasz kombinować z edge case?
@Nie_znany: Gromadzenie danych o przejazdach skorelowanych z danymi użytkownika biletu.
Zamiast wysyłać ankieterów - pasażer sam poda konkretne dane.
Ta PKM mogłaby być rewelacyjną sprawą odciążającą drogi dojazdowe, ale po co?
W jaki sposób mają zamiar to weryfikować z papierowymi biletami?
Ciekawe jak oni zamierzają to wszystko połączyć z biletami metropolitarnymi na wszystko w obrębie danych miast - pierdylion kombinacji na 1, 3, 5, 7, 23 przystanków autobusowych albo
@akane13: żeby był tańszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
miłej reszty urlopu mimo wszystko ʕ•ᴥ•ʔ
@Nikczemnik: #!$%@? takie, jesli chodzi o gduńsk to jeżdżę od dekad komunikacją miejską i złego słowa powiedzieć nie mogę
Dobrze, że pamiętam Gdańsk z czasów studenckich naście lat temu kiedy wprawdzie trzeba było jechać ponad godzinę w jedną stronę, ale miesięczny był jeden i kosztował gówno-pieniądze. Teraz to jakiś cyrk, #!$%@?, na gąsienicach z tym odbijaniem biletu wejście-wyjście.
Aż muszę sprawdzić jak to działa w "moim" mieście gdzie teraz mieszkam bo jest mniejsze od Gdańska.