Wpis z mikrobloga

Uważajcie jakbyście robili zakupy w #mediaexpert, ponieważ sklep posiada "dwa cenniki" - jeden sklepowy, drugi internetowy. Domyślnie klienta traktuje się tam jak frajera i liczy się droższą cenę, czyli sklepową. Dopiero po zwróceniu uwagi, że w necie mają niższą cenę to zostanie nam policzona cena internetowa.
Pani przy kasie udawała głupią, że ona nic nie wie że ceny się często zmieniają itp. Co ciekawe, jak wspomniałem że na necie jest taniej to szybko na kasie wyskoczyła cena internetowa, mimo że pani rzekomo o niczym nie wiedziała ( ͡º ͜ʖ͡º)

Edit: Oooo @Media_Expert macie tu konto? Może coś więcej z waszej strony w temacie?

#zakupy #elektronika i może trochę #afera
  • 144
  • Odpowiedz
@sajmonm: to jeszcze nic, przejdz sie do empik. Chcialem kupić gre planszową, patrze na półce 80zl, wchodze na sklep empika - 39,99zl. No to ide grzecznie do kasy, mowie ze chce te grę ale w cenie takiej jak sprzedaja w internecie. Nie sprzedadzą mi. No to mówię, "to ja sobie zamówie przez internet a jako odbiór wybiorę ten sklep", odpowiedz: moze pan, ale odbiór najwcześniej za 2 dni robocze. No to
  • Odpowiedz
@sajmonm:

przy okazji zakupów wchodzimy do #mediaexpert po jakąś pierdołę usbc

sprawdzałem w necie czy jest na stanie no i cenę przy okazji

wchodzimy bierzemy i cyk na kasę

cena +50%

ja mówię no elo o co chodzi, sprawdzałem cenę była niższe

"a no wie pan bo mamy dwa kanały sprzedaży to ja wbiję tą internetową"

cena +25%

"no ej ale to nadal nie ta sama co w necie"

"a mógłby
  • Odpowiedz
@sajmonm: każdy sklep tak robi. Empik, Media Expert czy Media Markt.

Dla mnie to było logiczne o tyle, że jak chcesz wejść i kupić na miejscu, to masz logiczne, że jest drożej, bo w cenie musi być też ujęty czynsz w drogiej galerii handlowej itp.

Jak chcesz taniej to zamów w necie, bo wtedy sklep nie ma też np. kosztów magazynowania, bo często wysyła dopiero z magazynu głównego jak wleci zlecenie.
  • Odpowiedz
  • 0
Ja się z kolei spotkałem z sytuacją podobną w smyku, jak dzieciom prezenty kupowaliśmy, w internecie inna cena na regale inna,przy kasie powiedzieli mi że taka jest polityka sklepu i w sklepie taniej nie sprzedadzą.
  • Odpowiedz
@sajmonm: a to nie zawsze tak jest w sklepach internetowych vs stacjonarnych? Myślałam, ze to norma ( _) spotykam się z tym już od wielu lat.
  • Odpowiedz
@sajmonm ja tam nie robię zakupów już z 5 lat na bank. Najpierw #!$%@? mnie tymi reklamami nachalnymi, potem ciągłym czyszczeniem magazynów a na koniec leceniem w #!$%@? z cenami. Widać że nic się nie zmieniło ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@sajmonm miałem to ostatnio z listwą zasilająca xd bez problemów cena internetowa zrobiona, ale pewnie ile ludzi o Tych cenach internetowych nie wie i płaci więcej ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@sajmonm: dosłownie dwa dni temu kupowałem deske do prasowania z różową. Przy kasie cena była o jakieś 40zl wyższa niż na cenówce. Dopiero po zwróceniu uwagi została poprawiona na tę "promocyjną". Gdybym tego nie zauważył, zostałbym #!$%@? na sucho na te 40 zł. I to drugi raz. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja przy zakupie czajnika. Tak samo pracownik na kasie zdziwko że nie zauważył. Kompromitacja sklepu, to co się tam
  • Odpowiedz