Wpis z mikrobloga

YRKE - Polska firma meblowa która wysyła towar niezgodny z zamówieniem, nie odpowiada na reklamacje a za negatywne opinie straszy sądem. Polecam trzymać się od niej z dala, dać plusa i wykopać znalezisko aby zaoszczędzić innym nerwów, a Januszowi biznesu zafundować PR na jaki zasłużył ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Link do znaleziska
#januszebiznesu #januszex #polska #pracbaza #budownictwo #mieszkanie #meble #wykonczenia #afera #przedsiebiorczosc
Pit1337 - YRKE - Polska firma meblowa która wysyła towar niezgodny z zamówieniem, nie...

źródło: comment_1672694110Zx8StRdfq4iJkqL5x0QBJe.jpg

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Fryderyk_YRKE:
To nie do końca prawda. Formularz zwrotu wypełniłem w czwartek bądź piątek (21-22.03), a zwrot został przyjęty na ich magazyn w poniedziałek 25.03. Wobec braku odzewu napisałem do nich maila w środę 27.03, żeby potem mieć jakąś podstawę przy dochodzeniu swoich praw. Pieniądze nie zostały mi więc zwrócone w terminie 14 dni.

Swoją drogą niepokoi mnie to, że firma Yrke wykorzystuje moje dane, by odnaleźć komentarze, które piszą anonimowo
  • Odpowiedz
Potwierdzam powyższe - ta firma jest kpiną i żartem.
Od ponad tygodnia zaczynam każdy dzień od telefonu do ich BOK. Najpierw - kiedy będzie dostawa? Opóźniona o ponad miesiąc!!! Potem przyszła ale w dwóch dniach. Oczywiście tłumaczenie, że maszyna się zepsuła. Mam radę - pierwsze wpisy o maszynie były już w zeszłym roku. Może ją naprawcie.
Zamówiłem 4 rzeczy - biurko loftowe, kontenerek pod biurko, szafkę nocną oraz półkę loftową:
- kontenerek - części nie pasują, brakuje otworów pod prowadnice szuflad. Rada z ich działu technicznego, że „rozumieją moją konfundację, ale faktycznie otwory są w złych miejscach. Proszę sobie nawiercić w dobrych”. Dobra – wkręciłem. I co – fronty szuflad nie pasują – jeden wg instrukcji powinien być niższy, ale przysłali 3 jednakowe. Tutaj o dziwo nie radzili mi spiłowywać frontu tylko obiecali przysłać kuriera, zabrać kontenerek i odesłać zrobiony poprawnie. No ciekawe czy wyrobią się w tym roku.
- biurko – UWAGA – nie nawiercają otworów, więc nogi i mocowania trzeba samemu zlicować i wkręcić. Wkręty są za cienkie do płyty, więc na 99% biurko będzie się chybotać na boki. Wyjaśnienie – nie nawiercamy otworów. Pytanie moje – no ale są nawiercone na półeczkę na kable. Odpowiedź – bo to fabrycznie wiercone. Oczywiście żadnej instrukcji montażu. Pan w BOKU obiecał przysłać.
- stolik nocny i półka loftowa – jak wyżej – brak otworów – trzeba samemu przycelować.
  • Odpowiedz
@paveua: Szanowny Panie Pawle, bardzo nam przykro, że twierdzi Pan, że rozwiązywanie złożonych reklamacji w naszej firmie wywołuje u Pana poczucie bezsilności, niemniej jednak mamy odmienne zdanie, odpowiadając każdorazowo na Pana wiadomości e-mail, oraz połączenia telefoniczne.

Chciałbym Pana poinformować, że odbiór kontenera, co do którego złożył Pan do nas swoją reklamację odbędzie się zgodnie z umówionym w ubiegłym tygodniu terminem, czyli w dniu 24.04.2024 r. numer zlecenia DPD xxxxxxxx81870T - pełny numer uzyska Pan w naszym dziale reklamacji.

Uważamy, że wykop nie jest miejscem do rozwiązywania reklamacji, szczególnie tych, co do których proces reklamacyjny jest w trakcie ustawowego terminu, niemniej jednak jeżeli chce Pan w taki sposób prowadzić dialog oczywiście chętnie odpowiemy na wszelkie stawiane nam
  • Odpowiedz
@Fryderyk_YRKE: Szanowny Panie Fryderyku
Czy mam dosłać tutaj listę pozostałych usterek i niedoróbek które wyszły po montażu biurka, stolika nocnego oraz dokładnie opisać na czym polegały usterki kontenerka?
Oczywiście doceniam szybkość w reagowaniu na moje zapytanie i telefony aczkolwiek chyba państwo zapomnieli kiedy złożyłem zamówienie (6 marca 2024 r.) vs kiedy muszę się borykać z jego realizacja (teraz).
Dla uzupełnienia historii zgłosiłem rezygnację z zakupu całości zamówienia i jutro nadaję je kurierem do państwa. Przyczyniło się do tego:
- biurko bujające się na boki z powodu oczywistego błędu konstrukcyjnego, czyli zbyt cienkiej blachy w której są otwory mocujące.
- Dolna polka w stoliku nocnym nie wchodzi na swoje miejsce bo jest za szeroka. BOK to potwierdził i zobowiązał się przysłać
  • Odpowiedz
@paveua: historia zakończona. Ja zwróciłem we wtorek meble (kurier zorganizowany i opłacony przez yrke).
Yrke zwróciło dziś całą kasę.
Gdyby tak dobrze robili meble, jak sprawnie ogarnęli zwrot, to byliby światowym liderem.
  • Odpowiedz