Aktywne Wpisy
vanschout +14
Kosiniak-Kamysz kupił 96 śmigłowców za 10 mld zł... Idiotyzm jak #!$%@?. To drogie zabawki i bardzo łatwo je zestrzelić. Lepiej zainwestować np. w 100 sztuk samolotów F35a albo w schrony, drony, wyrzutnie rakiet, wieże obserwacyjne a nawet terenówki których też brakuje... Za każdym razem kiedy widzę wojskowy pojazd to zwykle to 20-letni gruz. A teraz będzie tak, że kupi te śmigłowce i fajrant, bo kasy na nic innego nie będzie.
#polityka
#polityka
kalaj +313
Miały być tylko polską nieudaną przeróbką t72, miały być bezużyteczne, przestarzałe i przydatne tylko na parady. Miały wszystkie pójść na straty, broniąc Ukrainy przed potężną pancerną ruską pięścią.
Tymczasem w trzecim roku specjalnej trzydniowej operacji ich kolumna na czele ukraińskich wojsk podbija ruską ziemię splamioną krwią wielu narodów, podbijanych, mordowacnych i grabionych w imię chwały Moskwy.
Piękna wojskowa jesień życia spotkała nasze "Twarde" (。◕‿‿◕。)
#
Tymczasem w trzecim roku specjalnej trzydniowej operacji ich kolumna na czele ukraińskich wojsk podbija ruską ziemię splamioną krwią wielu narodów, podbijanych, mordowacnych i grabionych w imię chwały Moskwy.
Piękna wojskowa jesień życia spotkała nasze "Twarde" (。◕‿‿◕。)
#
Link do znaleziska
#januszebiznesu #januszex #polska #pracbaza #budownictwo #mieszkanie #meble #wykonczenia #afera #przedsiebiorczosc
To nie do końca prawda. Formularz zwrotu wypełniłem w czwartek bądź piątek (21-22.03), a zwrot został przyjęty na ich magazyn w poniedziałek 25.03. Wobec braku odzewu napisałem do nich maila w środę 27.03, żeby potem mieć jakąś podstawę przy dochodzeniu swoich praw. Pieniądze nie zostały mi więc zwrócone w terminie 14 dni.
Swoją drogą niepokoi mnie to, że firma Yrke wykorzystuje moje dane, by odnaleźć komentarze, które piszą anonimowo
Od ponad tygodnia zaczynam każdy dzień od telefonu do ich BOK. Najpierw - kiedy będzie dostawa? Opóźniona o ponad miesiąc!!! Potem przyszła ale w dwóch dniach. Oczywiście tłumaczenie, że maszyna się zepsuła. Mam radę - pierwsze wpisy o maszynie były już w zeszłym roku. Może ją naprawcie.
Zamówiłem 4 rzeczy - biurko loftowe, kontenerek pod biurko, szafkę nocną oraz półkę loftową:
- kontenerek - części nie pasują, brakuje otworów pod prowadnice szuflad. Rada z ich działu technicznego, że „rozumieją moją konfundację, ale faktycznie otwory są w złych miejscach. Proszę sobie nawiercić w dobrych”. Dobra – wkręciłem. I co – fronty szuflad nie pasują – jeden wg instrukcji powinien być niższy, ale przysłali 3 jednakowe. Tutaj o dziwo nie radzili mi spiłowywać frontu tylko obiecali przysłać kuriera, zabrać kontenerek i odesłać zrobiony poprawnie. No ciekawe czy wyrobią się w tym roku.
- biurko – UWAGA – nie nawiercają otworów, więc nogi i mocowania trzeba samemu zlicować i wkręcić. Wkręty są za cienkie do płyty, więc na 99% biurko będzie się chybotać na boki. Wyjaśnienie – nie nawiercamy otworów. Pytanie moje – no ale są nawiercone na półeczkę na kable. Odpowiedź – bo to fabrycznie wiercone. Oczywiście żadnej instrukcji montażu. Pan w BOKU obiecał przysłać.
- stolik nocny i półka loftowa – jak wyżej – brak otworów – trzeba samemu przycelować.
Chciałbym Pana poinformować, że odbiór kontenera, co do którego złożył Pan do nas swoją reklamację odbędzie się zgodnie z umówionym w ubiegłym tygodniu terminem, czyli w dniu 24.04.2024 r. numer zlecenia DPD xxxxxxxx81870T - pełny numer uzyska Pan w naszym dziale reklamacji.
Uważamy, że wykop nie jest miejscem do rozwiązywania reklamacji, szczególnie tych, co do których proces reklamacyjny jest w trakcie ustawowego terminu, niemniej jednak jeżeli chce Pan w taki sposób prowadzić dialog oczywiście chętnie odpowiemy na wszelkie stawiane nam
Czy mam dosłać tutaj listę pozostałych usterek i niedoróbek które wyszły po montażu biurka, stolika nocnego oraz dokładnie opisać na czym polegały usterki kontenerka?
Oczywiście doceniam szybkość w reagowaniu na moje zapytanie i telefony aczkolwiek chyba państwo zapomnieli kiedy złożyłem zamówienie (6 marca 2024 r.) vs kiedy muszę się borykać z jego realizacja (teraz).
Dla uzupełnienia historii zgłosiłem rezygnację z zakupu całości zamówienia i jutro nadaję je kurierem do państwa. Przyczyniło się do tego:
- biurko bujające się na boki z powodu oczywistego błędu konstrukcyjnego, czyli zbyt cienkiej blachy w której są otwory mocujące.
- Dolna polka w stoliku nocnym nie wchodzi na swoje miejsce bo jest za szeroka. BOK to potwierdził i zobowiązał się przysłać
Yrke zwróciło dziś całą kasę.
Gdyby tak dobrze robili meble, jak sprawnie ogarnęli zwrot, to byliby światowym liderem.