Aktywne Wpisy

Vexolax +50
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +20
Pod tym wpisem odliczamy do 1000.
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy





Czy ktoś z Was korzysta z UPC i spotyka się z spadkami prędkości typu zapewniali was że będzie lecieć do max 300 pobieranie natomiast w realu leci 50-60 mb/s. Na infolinii dosyć stosunek olewczy do klienta każą sami sobie radzić lub standardowa odpowiedź prosze zrestartować modem na pewno pomoże.
Reklamuje to kilka razy i żadnych oznak popraw. Jakieś pomysły co dalej moge zrobić?
Mieszkam w domku jednorodzinnym. Instalacja była w Październiku tamtego roku.
Umowa do Października 2023
#upc #awaria #helpdesk #klient #play #swiatlowod #internet
Jeśli, tak jak napisałeś, spadki są znaczące i trwałe, to możesz spróbować zrobić statystykę np z miesięcznych paru
Nie obowiązują Cię prędkości które obiecali na infolinii tylko wg. warunków technicznych dołączonych do umowy zależnie od technologii przyłączenia. Ale zwykle dopiero poniżej 40% deklarowanej możesz reklamować.