Czy ktoś z Was korzysta z UPC i spotyka się z spadkami prędkości typu zapewniali was że będzie lecieć do max 300 pobieranie natomiast w realu leci 50-60 mb/s. Na infolinii dosyć stosunek olewczy do klienta każą sami sobie radzić lub standardowa odpowiedź prosze zrestartować modem na pewno pomoże.
Reklamuje to kilka razy i żadnych oznak popraw. Jakieś pomysły co dalej moge zrobić?
Mieszkam w domku jednorodzinnym. Instalacja była w Październiku tamtego roku. Umowa do Października 2023
@Own3d_23: na początek upewnij się, że mierzysz Mb/s, a nie MB/s bo tych jest 8 razy mniej ;) Niestety internety dla klientów indywidualnych mają klauzulę "do xxx Mb/s" i w umowach nie ma żadnej gwarancji dostępności maksymalnego pasma, więc mówiąc krótko niewiele można zrobić, bo taką umowę podpisałeś i zrobiłeś to świadomie.
Jeśli, tak jak napisałeś, spadki są znaczące i trwałe, to możesz spróbować zrobić statystykę np z miesięcznych paru pomiarów
@Own3d_23: @sphinxxx: I oczywiście pomiary tylko z gigabitowego kabla, nie wifi. Nie obowiązują Cię prędkości które obiecali na infolinii tylko wg. warunków technicznych dołączonych do umowy zależnie od technologii przyłączenia. Ale zwykle dopiero poniżej 40% deklarowanej możesz reklamować.
@Own3d_23: Szybkość pobierania nie zależy tylko od szybkości internetu. Zależy też czy ktoś od kogo ściągasz udostępnia dane w odpowiednim tempie. A bardzo rzadko da się od kogoś pobierać w sensownym tempie.
@Own3d_23: Mam różową w UPC i z tego co wiem to musisz mieć przynajmniej 40% prędkości deklarowanej przy pojedynczych pamiarach, ale średnio dniowo to powinno być przynajmniej 60%. Pomiary muszą być zrobione po kablu. Jeżeli nie masz tyle to musisz zgłosić. Co do obsługi przez infolinię to problem jest w tym, że odkąd Play wykupił UPC to zrobili tam niezły burdel i łącza infolinię z Playem. Tak, że teraz jak się
Czy ktoś z Was korzysta z UPC i spotyka się z spadkami prędkości typu zapewniali was że będzie lecieć do max 300 pobieranie natomiast w realu leci 50-60 mb/s. Na infolinii dosyć stosunek olewczy do klienta każą sami sobie radzić lub standardowa odpowiedź prosze zrestartować modem na pewno pomoże.
Reklamuje to kilka razy i żadnych oznak popraw. Jakieś pomysły co dalej moge zrobić?
Mieszkam w domku jednorodzinnym. Instalacja była w Październiku tamtego roku.
Umowa do Października 2023
#upc #awaria #helpdesk #klient #play #swiatlowod #internet
Jeśli, tak jak napisałeś, spadki są znaczące i trwałe, to możesz spróbować zrobić statystykę np z miesięcznych paru pomiarów
Nie obowiązują Cię prędkości które obiecali na infolinii tylko wg. warunków technicznych dołączonych do umowy zależnie od technologii przyłączenia. Ale zwykle dopiero poniżej 40% deklarowanej możesz reklamować.
Co do obsługi przez infolinię to problem jest w tym, że odkąd Play wykupił UPC to zrobili tam niezły burdel i łącza infolinię z Playem.
Tak, że teraz jak się