Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
![ninetyeight](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ninetyeight_pUbW7fTOQE,q60.jpg)
ninetyeight +484
4 miesiące bez alkoholu, dumny jestem ᶘᵒᴥᵒᶅ
i coraz mniej myślę o piciu, chociaż były różne momenty. pozdrawiam całe mirko jedziemy dalej
#alkohol #ninetyeight
i coraz mniej myślę o piciu, chociaż były różne momenty. pozdrawiam całe mirko jedziemy dalej
#alkohol #ninetyeight
![ninetyeight - 4 miesiące bez alkoholu, dumny jestem ᶘᵒᴥᵒᶅ
i coraz mniej myślę o pici...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/9a5e9cc4572b417aab80450dc64ebfa45370f33f195c4123b73d8e72da7a4bd7,w150.jpg?author=ninetyeight&auth=ff098077449c2d13d044ed282bc466ed)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Czy ktoś z Was korzysta z UPC i spotyka się z spadkami prędkości typu zapewniali was że będzie lecieć do max 300 pobieranie natomiast w realu leci 50-60 mb/s. Na infolinii dosyć stosunek olewczy do klienta każą sami sobie radzić lub standardowa odpowiedź prosze zrestartować modem na pewno pomoże.
Reklamuje to kilka razy i żadnych oznak popraw. Jakieś pomysły co dalej moge zrobić?
Mieszkam w domku jednorodzinnym. Instalacja była w Październiku tamtego roku.
Umowa do Października 2023
#upc #awaria #helpdesk #klient #play #swiatlowod #internet
Jeśli, tak jak napisałeś, spadki są znaczące i trwałe, to możesz spróbować zrobić statystykę np z miesięcznych paru pomiarów
Nie obowiązują Cię prędkości które obiecali na infolinii tylko wg. warunków technicznych dołączonych do umowy zależnie od technologii przyłączenia. Ale zwykle dopiero poniżej 40% deklarowanej możesz reklamować.
Co do obsługi przez infolinię to problem jest w tym, że odkąd Play wykupił UPC to zrobili tam niezły burdel i łącza infolinię z Playem.
Tak, że teraz jak się