Wpis z mikrobloga

@Bulletproof-50: nie "na to wychodzi" tylko ty tak twierdzisz xD jak przyjdziesz na imprezę i większość chce słuchać muzyki elektronicznej a ty chcesz metal, to bliższe faszyzmu jest zmuszenie wszystkich do słuchania metalu niż pójście za wolą większości
  • Odpowiedz
Stopy procentowe w strefie EURO to 2% w Polsce 6%. Twierdzisz że przy stopach niższych o 60% byśmy mieli niższą inflacje?!

@Sarza01: skąd wziąłeś 60 procent?
  • Odpowiedz
Własna silna waluta dobrze prosperująca nie jest na rękę EBC i o to w tym wszystkim chodzi.

@Bulletproof-50: ale my nigdy nie mieliśmy silnej waluty i najprawdopodobniej mieć nie będziemy, bo niby jak? Mamy tę swoją gównianą walutę i co nam ona dała w trakcie kryzysu? Wartości waluty leciała na pysk względem euro mimo podnoszenia stóp. Przemysł i kredyciarze dostali po dupie, ale za to nikt nie zyskał xD
  • Odpowiedz
@rybsonk: masz poczytaj, skończ się błaźnić i zamilcz.

http://www.panoeconomicus.org/index.php/jorunal/article/view/197/190

"The sovereign debt crisis in the eurozone is expected to have far reaching implica-tions for the mechanisms of the eurozone as well as for the European Union. The current debt crisis have shown that a reform of current EU mechanisms must be put in force, otherwise the stability of the eurozone will be jeopardised and the euro cur-rency itself will be negatively
  • Odpowiedz
@rybsonk: masz bo widzę że przerasta cie otwarcie linku. Czy mam ci jeszcze podkreślić ułomku?

The sovereign debt crisis in the eurozone is expected to have far reaching implica-tions for the mechanisms of the eurozone as well as for the European Union. The current debt crisis have shown that a reform of current EU mechanisms must be put in force, otherwise the stability of the eurozone will be jeopardised and the
  • Odpowiedz
a fair amount of the current problems could be attributed to the functioning of eurozone itself.

@rybsonk: i co tu jest napisane? CO? w tym najczęściej cytowanym artykule o kryzysie w Grecji?! co? Jaka tam jest konkluzja?

I zapomniałeś mnie jeszcze uświadomić - dlaczego to greckie PKB spada od 13 lat? Czekam na tą analizę takiego znawcy ekonomii jak ty.
  • Odpowiedz
We hope that it was made clear from our analysis that apart from the endoge-nous structural problems of countries like Greece and other EMU periphery econo-mies, a fair amount of the current problems could be attributed to the functioning of eurozone itself

@Sarza01: czyli problem jest w funkcjonowaniu strefy euro.

In order for similar crisis to be avoided in the future, a set of mecha-nisms should be designed and implemented at
  • Odpowiedz
Czyli w demokracji wystarczy mieć odpowiedną ilość ludzi i masz nieograniczoną władzę

@Bulletproof-50: serio cię to przerasta? Uważasz, że muzułmanie powinni mieć prawo wprowadzać w Polsce szariat? Czy to się nie kłóci z nacjonalizmem?
  • Odpowiedz