Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
tl;dr #!$%@?łem, #!$%@?łem atmosferę świąt.

Sam nie wiem po co to piszę, ale chciałem przeczytać co ktoś o tym sądzi.

Od kilku lat jak zjeżdżam do domu rodzinnego to mam ostre spięcia ze starym, bo wypominam mu delikatnie jakim toksycznym człowiekiem jest i jak niszczył mi życie.
W te święta nie wytrzymałem i pojechałem prawie po całości.
Pokłóciłem się z nim na początku o "pierdoły", bo chłop, np. jest za tym żeby wprowadzić opłatę reprograficzną, bo "trzeba promować niszowych artystów". Ja podałem przykład, że czemu nie wspomagać, np. ślusarzy, to też artyści i może ktoś chciałby być wypromowany. Ten zaczął gadkę, że to nie to samo, bo ślusarz wykonuje rzeczy materialne, a artysta niematerialne.
Wypomniałem mu, że czemu nie jest doktorem inżynierem, skoro ma sporo ponad średnią inteligencję, a jest "tylko" magistrem inżynierem jakich jest setki tysięcy w kraju - on mi wypominał wiele razy, że jestem tylko inżynierem.

Ale dobra, mniejsza o to.
Sporo popiliśmy i była jakaś kolejna sprzeczka, no i zacząłem mu wypominać, że nigdy się do mnie nie przyznawał za dzieciaka, że mówił, że jestem synusiem mamusi, że wszystkim wokoło mówił, że jestem maminsynkiem. Że zrobił mi taki kocioł w głowie za gówniaka, że myślałem, że nie jest moim ojcem i sprawdzałem to po kryjomu.
On zaczął się trochę z tego naśmiewać.
Była jakaś dyskusja dalej (mam pewne urywki, bo jednak alkohol zbyt już działał).
Zacząłem mu wypominać, że przez 30 lat nie potrafił kuchni wyremontować, a mi będzie wypominał, że czegoś nie zrobiłem.

W końcu jakoś w dyskusji wspomniałem, że zachowywał się w domu dokładnie jak w książce, którą ma w biblioteczce "vademecum ojca" Korwina.
Zaczął mówić, że nigdy takiej książki w domu nie było.
No i wtedy się jakoś #!$%@?łem już, po prostu nie wytrzymałem, bo kłamstwa "nie zniesę".

Wstałem i powiedziałem żeby #!$%@?ł.
Siostra się popłakała, powiedziała, że przesadziłem i wyszła z chłopem do nich do mieszkania.