Wpis z mikrobloga

No, panie i panowie - już po drugiej w nocy, a ja w końcu w pełni ukończyłem elden ringa. Zajęło mi to 140 godzin. Wszystkie zakamarki przeszukane, wszystkie podziemie podbite, każdy boss gryzie piach, wszystkie questy poboczne odhaczone, a i multiplayer nie został przeze mnie pozostawiony. Zrobiłem wszystko w tej grze co się tylko dało.
Gra miała swoje wady, ale jednak wspaniała to była gra, nie zapomnę jej nigdy.
#eldenring #ps5
Pobierz
źródło: comment_1672190664iza6s2JEgmQAzJHeYcmpEf.jpg
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@Fiktorianin: możesz powiedzieć coś więcej na temat wad?


@time4event: zapewne okropny recykling bossów i lokacji wypełniających otwarty świat. Gra oferując połowę swoich pobocznych treści byłaby lepsza. Boss jest świetny, gdy jest unikalny, walczyć 4 razy z tym samym rozwadnia mi jakość gry i samego starcia z bossem.

Gra jest wspaniała. Niestety wydłużona w sposób nienatchniony jak najgorsze otwarte światy.
@Theos: @Fiktorianin: dodal bym jeszcze balans i przedluzanie na sile w drugiej polowie gry. Duzo dungeonow ma tez niesatysfakcjonujace nagrody. Dlatego tez mam wrazenie ze najmniej chetnie przejde elden ringa od deski do deski jeszcze raz. Wiedzac ze 80% swiata po prostu nie oplaca sie eksplorowac drugi raz chetniej przejde ktores soulsy innym buildem.

W zasadzie wszystkie unikalne rozwiazania, teleporty, smok, pulapki itp byly wrzucone w pogrobno zeby urywalo dupy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@3mortis: zgadzam się. Ja jeśli przejdę Elden Ring drugi to dla tzw. legacy dungeonów, które są esencją tej gry. I są cholernie świeże dzięki skakaniu. I one stanowią o jakości tej gry. Otwarty świat magiczny za pierwszym razem, ale za drugim będzie to tylko rozrośnięty hub.

Otwarty świat pasuje do soulslików ale jest on tak z 3 razy za duży w obszarze i 3 razy w aktywnościach.
@3mortis: bardzo dobrze powiedziane.
Jak tak patrzę na obecne gry to "otwarty świat" to dla mnie synonim nudy a większość z takich gier to stymulatory jazdy na koniu po polu (w ER przynajmniej to bylo dobrze zrobione).
Czy kojarzycie grę z otwartym światem, gdzie to nie jest problemem? Mi na szybko tylko Gothic przychodzi do głowy (heh).