Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: Mam 2005r manual, benzyna wolnossąca 2.0 135KM + LPG. Zero problemów po ponad 100 tysiącach eksploatacji ( ͡° ͜ʖ ͡°) Same czynności serwisowe, rozrządy, świece, filtry, hamulce, ostatnio z grubszych rzeczy poszła do wymiany przekładnia z drążkami i końcówkami + sprężyny przednie.
@Zielony34: teraz mam Scenica z 98. Zaraz będą 4 lata, kupiłem do jazdy po bułki, bo nie szkoda takiego. 110tys przebiegu miał, ogólnie jak nowy. 40tys zrobione i tylko paliwo. Dopóki automat nie padnie to będę go trzymać, bo żal sprzedawać/złomować
@PiotrFr: Podstawa, to zmiana oleju w automacie co te 40-50 tysięcy. Jak tego przypilnujesz, to problemów nie będzie. To wcale nie są złe skrzynie na tle konkurencji z tamtych lat. Większość awaryjności automatów wynika z zaniedbań serwisowych właścicieli.

Ja prawdę mówiąc nie wiem, czy drugi raz bym Lagunę kupił z tych roczników. #!$%@?ą pewne elementy, które niepotrzebnie Francuzi skomplikowali. Na przykład płynna uszczelka pokrywy zaworów trzymająca wałki, koło pasowe na wale,
@Zielony34:

To wcale nie są złe skrzynie na tle konkurencji z tamtych lat. Większość awaryjności automatów wynika z zaniedbań serwisowych właścicieli.

Wiem ale to jednak 25-letni samochód. I sama ta skrzynia VW nie jest najlepsza. Ale za auto dałem 200€, dzieciaki i pies już mocno w środku wykończyli ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lagunę miałem 1.8 16v i poza tym, że z automatem to był muł to jednak