Wpis z mikrobloga

@pcela: 4 grudnia aktywowałem usługę właśnie przez Profil Zaufany a kilka dni temu sąsiad znalazł u siebie jakieś awizo na mnie z datą tak nieczytelnie zapisaną, że nie potrafiliśmy rozczytać XD Najgorsze, że czekam na odpowiedź sądu i jak to było to, to wszystko się przedłuży (,)
@Evarrrez:
Na brak awizo możesz złożyć skargę. Z tego, co się orientuje, to za błędnie wypełnione awizo czy nieprawidłowo pozostawione listonosz ma sporą karę.

A brak sms/emaila to nie wymysł Poczty tylko "Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym" oraz "Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism organów procesowych w postępowaniu karnym". Za wystawienie e-awiza na takie przesyłki są
@pcela: Wiem wiem, ale chodzi mi o to, że taki pracownik powinien mieć numer i zadzwonić zawsze jak, np. kurier InPostu/DHL/DPD/ktokolwiek inny- z nimi nigdy nie ma problemów
@Evarrrez:
Nie porównuj usługi kurierskiej z usługą listową. To zupełnie inna klasa usług.
InPostu/DHL/DPD doręczają wyłącznie paczki i nie świadczą usług listowych.