Wpis z mikrobloga

Nawet dobrze siedzi ta kamera, trzeba było się przyzwyczaić, ale teraz siedzi elegancko. Graficznie też robi robotę, co prawda bez ray tracingu ale po ostatnich hotfixach można już grać na wysokich bez większych problemów. Co by nie krytykować za kwestie techniczne #cdprojektred, to ich gry są bardzo grywalne i pochłaniasz ich światy za każdym razem podchodząc raz jeszcze do ich gier. Wierzę, ze zmiana silnika na #unrealengine pozwoli im porzucić te problemy i przyszłe produkcje będą tak samo dobre jak #cyberpunk2077 czy #wiedzmin
#wiedzmin3 #gry #pcmasterrace
Pobierz iksboks - Nawet dobrze siedzi ta kamera, trzeba było się przyzwyczaić, ale teraz sied...
źródło: comment_1671915747e7j2ArGeyaR71QadKBvFIW.jpg
  • 5
Wierzę, ze zmiana silnika na #unrealengine pozwoli im porzucić te problemy


@iksboks: a ja wręcz przeciwnie. Problemy techniczne udawało im się pokonać, czy to prędzej czy to później, ale gry robione na własnym silniku zawsze są unikalne i mają swój styl. Zaczynając od Wiedźmina 2, każda ich kolejna gra wyróżniała się fenomelną oprawą graficzną (oraz horrendalnymi wymaganiami technicznymi i problemami na premierę). Teraz ich gry to będą kolejne podobne graficznie produkcje
po prostu wewnętrzne ograniczenia silnika który został stworzony żeby być "do wszystkiego"


@Reeeee: co to za cuda? UE5.1 to Lumen i Nanite a plugin do drzewek dialogowych piszesz sobie pod grę. Tak - to dużo pracy ale cedep to nie indie studio na 100 devów żeby ze 20 nie mogło spędzić roku i zroić tooli zwłaszcza że każda cedepowa gra potrzebuje takowych.
@iksboks: Jak dla mnie to trochę dziwna decyzja z ich przejściem na silnik UE mając całkiem niezły RedEngine. Jeszcze z Cyberpunkiem bym zrozumiał, ale Wiedźmin? Nie dość, że masę rzeczy będą musieli pisać od nowa, to jeszcze zyskiem będą musieli podzielić się Epic. No ale nie wiadomo co się dzieje tam od kuchni, może zarząd po wpadce z CP2077 nie ma zaufania dla własnych programistów.