Wpis z mikrobloga

Zmodowany Draw Distance na Next Genie - skriny before & after.

Z tego draw distance w Next Genie można jednak jeszcze sporo wycisnąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na prawdę fajnie to wygląda.

Wrzucam małe foto poglądowe, a w linkach zdjęcia 6 scen before/after (nie znalazłem narzędzia ze sliderem, który by umożliwiał jednocześnie hosting, szerowanie i porównywanie skrinów suwakiem).

Przy mostku Before https://i.ibb.co/tD2kR39/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-46-50-21.png
Przy mostku After https://i.ibb.co/ZXJXck0/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-46-12-35.png

Toussaint Before https://i.ibb.co/thW1LNy/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-49-46-62.png
Toussaint After https://i.ibb.co/HYbKTzc/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-51-03-48.png

Grobla Before https://i.ibb.co/54kVsj3/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-53-52-87.png
Grobla After https://i.ibb.co/0M3LBy0/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-53-28-99.png

Port Before https://i.ibb.co/VtBFCF6/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-54-33-58.png
Port After https://i.ibb.co/ZN31F62/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-22-55-46-49.png

Nabrzeże Before https://i.ibb.co/3z7DqyV/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-23-01-17-93.png
Nabrzeże After https://i.ibb.co/JRYVYLM/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-23-00-55-94.png

Wieś Before https://i.ibb.co/yFDpNkP/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-23-03-43-40.png
Wieś After https://i.ibb.co/fStMVZF/The-Witcher-3-Screenshot-2022-12-20-23-04-29-95.png

Link do moda (użyłem wersji Extreme DX12) - https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/7232?tab=description

#wiedzmin3 #pcmasterrace #komputery #gry #wiedzmin
Pobierz MarteenVaanThomm - Zmodowany Draw Distance na Next Genie - skriny before & after.

...
źródło: comment_1671576632JYl5bDWLRSk79eVpGcblio.jpg
  • 4
@MarteenVaanThomm: Rozumiem, że w 2015 roku mogli się ograniczać i ze względów wizerunkowych nie chcieli wypuszczać gry z opcjami, których topowe komputery by nie uciągnęły, ale nie rozumiem co ich powstrzymało teraz przed dołożeniem opcji ultra++ z dopiskiem "na przyszłość".
@Jan_K: ja mam wrażenie, że to jest kolejny projekt, który powstawał w jakimś mega crunchu, nikt nie pomyślał, albo nie było komu tego testować i wypuścili draw distance ze zmodowanego classica.

Przecież widać na skrinach (specjalnie to zostawiłem) - nie telepie to aż tak klatkażem, a niektóre ze scen są po prostu nie do poznania. Przykład z wioską, gdzie wywalamy cały karton na horyzoncie i wstawiamy wyrenderowane w czasie rzeczywistym drzewa