Dojechałem do miejsca, włączyłem wsteczny i przy cofaniu na parking silnik zgasł. Nie puściłem sprzęgła. Dwie kolejne próby i to samo. Samochód gaśnie na niskich obrotach, nie ważne czy mam wciśnięte sprzęgło i jedynkę czy bieg jałowy. Jak dodaję gazu to silnik nie gaśnie.
Internety mówią, że to silniczek krokowy a inni że pompa. Co to może być?
jak krokowy jest odpowiedzialny za podawanie powietrza wyłącznie na biegu jałowym? W moim Renault jest tak, że silnik krokowy otwiera (przy dodawaniu gazu) i zamyka przepustnicę. Nie ma innego dolotu powietrza niż przez przepustnicę (tzn nie powinno być ( ͡°͜ʖ͡°) )
@NieBendePrasowac dokładnie tak. Przez chwilę aż zwątpiłem i sprawdziłem pierwszy lepszy artykuł. Na szczęście nie pomyliłem się ( ͡°͜ʖ͡°)
@Nera7: dzięki, teraz to ja zwątpiłem ( ͡°͜ʖ͡°) Sprawdziłem na forach i okazuje się, że w Megane 2 nie ma silniczka krokowego, tylko właśnie jego funkcję pełni przepustnica. Dobrze się dowiedzieć, że to nie jest norma.
@brednyk: wadliwe koło zmiennych faz rozrządu też może powodować taki objaw. Przerabiałem ten i wiele innych problemów w Renault Megane II, zanim w końcu zrzuciłem to auto z klifu.
@brednyk: ja kiedyś miałem coś podobnego i okazało się, że to była guma od przepływomierza xd Pękła i na niskich obrotach zasysała brudne powietrze, krztusił się i zdychał. Ni #!$%@? nie było tego widać normalnie
Internety mówią, że to silniczek krokowy a inni że pompa. Co to może być?
#mechanikasamochodowa #mechanika #samochody
@NieBendePrasowac dokładnie tak. Przez chwilę aż zwątpiłem i sprawdziłem pierwszy lepszy artykuł. Na szczęście nie pomyliłem się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sprawdziłem na forach i okazuje się, że w Megane 2 nie ma silniczka krokowego, tylko właśnie jego funkcję pełni przepustnica. Dobrze się dowiedzieć, że to nie jest norma.
źródło: comment_1671194375FSwcUWJ745tbASKTOvCDZK.jpg
Pobierz@prze_galant: Gdyby chociaż napisał czy to diesel, czy benzyna...
@MartekKalosz:
źródło: comment_1671200301q4WVh2LHxxfwEt7jrEGKJ4.jpg
Pobierz