Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@trzydrzwiowypentaptyk: fakt, ale marki czasem lokalnie nazywają się różnie w różnych krajach. Tutaj też ktoś mógł pomyśleć że nazwa z niczym się nie kojarzy i wymowa jakaś bez sensu i długa
  • Odpowiedz
Co za debil wymyślił promocje od 14 do 17 przecież to stworzyło większe zagrożenie dla środowiska i każdego innego uczestnika ruchu lądowego niż jakby miała być przykładowo od 1 w nocy do 5 nad ranem
  • Odpowiedz
@lumbago_MBA: Najgorszy rebranding w historii. Uwielbiałem marke Statoil, teraz ją zrujnowali na niewiadomo co i jeszcze kiczowata cała kolorystyka itp :/


@Saeglopur: bo se jakiś p------y jankes uwidział że ma być po amerykansku...
No i nasze z-----e prawo nie potrafi zaradzić na wyprowadzanie kasy pod postacią opłat licencyjnych za bezwartościową markę.
  • Odpowiedz
Najgorszy rebranding w historii. Uwielbiałem marke Statoil, teraz ją zrujnowali na niewiadomo co i jeszcze kiczowata cała kolorystyka itp :/


@Saeglopur: Od znajomego z branży, słyszałem, że wszystko chodziło o to by zerwać z "oil" w nazwie, bo źle się kojarzy itp. No i dizęki temu Cyrkul jest bardziej przyszłościowy.
  • Odpowiedz
@Saeglopur: Couche-tard chciał oswajać Polaków z jedną z największych marek sklepów typu żabka na świecie :)
To nie był rebranding marketingowy tylko przejęcie statoila przez circleK (Couche-tard)
  • Odpowiedz