Wpis z mikrobloga

Przesyłka Szwecja -> Polska przy pomocy brokera @kurjerzy i GLS/Schenker [NIE POLECAM]

Przesyłka przygotowywana przez mojego dobrego znajomego, 70+. Żeby nie robić problemów emerytowi (musiał i tak osobiście jechać odebrać przedmiot ze sklepu w którym go kupiłem) postanowiłem zamówić o 40 zł droższą usługę kurierską, zaznaczając opcję wydruku etykiety. W Polsce, taka usługa funkcjonuje i to kurier przyjeżdża na drugi dzień z etykietą i bez problemu odbiera przesyłkę. Nie kosztuje to nic lub kilka zł.

W Szwecji jednak, jedyną firmą którą taką usługę oferowała, według wskazań KurJerzy, była firma GLS. KurJerzy, kompletnie nie informuje jednak, że usługa warta 40 zł (paczka wysyłana przez FedEX, bez druku etykiety, kosztuje 40 zł mniej) to droga przez mękę.

#1. Etykiety drukowana jest GDZIEŚ i wysyłana jest pocztą do nadawcy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#2. Nadawca po odebraniu etykiety (trwa to kilka dni) może dopiero zadzwonić do firmy Schenker (wychodzi na to, że to partner GLS w Szwecji) i umówić się na dzień odbioru.
#3. Dalej już "z górki"/"tradycyjnie"

Straciliśmy kilka dni przez całe zamieszanie. Emeryt nerwy, tylko w sumie po co, co chwilę uspokajałem go, że to nie jest krytyczna przesyłka tylko pierdoła bez której da się żyć.

@KurJerzy niesmak pozostanie i na pewno nie będziemy więcej korzystali z waszego portalu. Zapłacimy więcej w @Furgonetka_pl czy https://epaka.pl

Bardzo słaby support ze strony Pani Katarzyny z waszego działu reklamacji.

Cytuję:

W przypadku wyboru firmy GLS i nadania w Szwecji nie ma znaczenia czy będzie wybrana opcja "nie mam drukarki czy też nie.

Zawsze odbiór odbywa się po wcześniejszym kontakcie klienta.


Świetnie, tylko na waszej strony nie ma żadnej informacji na ten temat podczas wybierania tej opcji. Gdybyśmy wiedzieli o tym wcześniej organizowalibyśmy wydruk samodzielnie.

Pani Katarzyna zasugerowała także, że różnica w cenie wysyłki bez wydruku etykiety to ~~10 zł.

Usługa ta kosztowała Państwa więcej o 12,30 zł.

Jedyne co w tej sytuacji mogę zaproponować na przyszłość to wybór firmy UPS lub FEDEX gdyż oni otrzymują zlecenie i jest ono przekazywane do kuriera automatycznie.

Procedura ta jest zdecydowanie łatwiejsza.


Mija się z prawdą, FedEX na waszej stronie był tańszy o ~40 zł. I tak, na pewno bez tego całego bałaganu procedura była by łatwiejsza.

Na mały plus zasługuje fakt, że Pani Katarzyna przeprosiła za sytuację.

Niestety do dzisiaj nie dostaliśmy odpowiedni na nasz ostatni mail (odpowiedź na mail od Pani Katarzyny). Dlatego też, między innymi pojawił się ten wpis.

Podsumowując: Nie polecamy KurJerzy.

#kurjerzy #kurier #przesylka #szwecja #gls #schenker #niepolecam