Wpis z mikrobloga

Mam takie pytanko, co byście zrobili?

Różowa wróciła do foto, świetnie jej idzie w te święta, trochę tam pomagam zautomatyzować to i owo i marketingowo. Nasze reklamy usług dosłownie wybuchły, masa ludzi sie odzywa, niektórzy przez komentarze

3 klientów już mi napisalo, że po zostawieniu u nas pod reklamą komentarza.. odezwała się konkurencja z tej samej ulicy, oferując -50zł taniej xD

W zasadzie to nic mi to nie robi, bo klienci mają z tego beke i nie chcą iść do nich, ale nie można np. zgłosić do fejsa jako spam marketingowy? Wiadomo, inaczej jak my płacimy za reklame ( ͡° ͜ʖ ͡°) a inaczej jak babka spamuje reklamą w wiadomosciach
  • 3
@Rabusek: Jeśli uważasz, że konkurencja zamieszcza spam marketingowy w komentarzach pod Twoją reklamą, możesz zgłosić to do Facebooka jako naruszenie ich zasad dotyczących reklamy. Możesz to zrobić za pomocą opcji "Zgłoś naruszenie zasad" znajdującej się w komentarzu lub wiadomości, która Cię zaniepokoiła. Facebook podejmie wówczas odpowiednie kroki w celu rozwiązania problemu.