Wpis z mikrobloga

Czy Cupra Formentor jest w miarę bezawaryjnym autem? Chodzi mi o model 2.0 TSI 190 KM DSG 4Drive automatyczna 7-biegowa.
Większość jazdy to miasto, ale nie tylko. Zależy mi na automacie, tempomacie w korku i żebym nie znalazł nowych przyjaciół w ASO.

Przerażają mnie tylko jak większości ludzi dotykowe ekrany, ktoś ma doświadczenie czy tak samo działają jak parę lat temu w leonie? xD

Jakieś minusy?
#motoryzacja #samochody #volkswagen #seat #cupra
famir96 - Czy Cupra Formentor jest w miarę bezawaryjnym autem? Chodzi mi o model 2.0 ...

źródło: comment_1669826863hgjhetSRIh3vW8TaWXFLLv.jpg

Pobierz
  • 23
Przerażają mnie tylko jak większości ludzi dotykowe ekrany


@famir96: to jest #!$%@? dramat w nowych VAGach. Nie wiem czy w Formentorze tak jest, ale to co zrobili w Golfie, Leonie i Octavii z dotykową regulacją temperatury i głośności, bez podświetlenia, to jest #!$%@? dramat, już samo to powoduje, że bym tego gówna nie kupił. Jak do tego dołożysz dotykową kierownicę, to to już w ogóle jest cyrk na kółkach.
@famir96: Wnętrze to praktycznie Leon obecny 1:1 więc pewnie wszystko działa tak samo. Reszta to typowy VAG, mistrzem jakości nie jest, ale też wielkich problemów nie sprawia. 2.0 dopracowane, więc chyba dobra opcja.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@famir96: silnik, skrzynie są ok. Nic się tam praktycznie złego nie dzieje. Sam obecnie testuję juz tydzień wersję VZ i dla mnie to auto jest świetne. Do tych przycisków dotykowych można się przyzwyczaić i nie ma tragedii. Na minus kamera cofania - jest tragiczna jakość. Bardzo podoba mi się natomiast wykorzystanie oświetlenia ambiente do asystenta martwego pola.
@famir96: Wkleję Ci komentarz, który kiedyś napisałem jednemu z wykopowiczów. Ja mam wersję 310KM, przy czym nie Formentora, a Leona, natomiast wszystkie bolączki i problemy są identyczne i pokrywają się 1 do 1 bo dotyczą głównie elektroniki/multimediów, które są takie same. Ogólnie auta zdecydowanie nie polecam i drugi raz bym się na pewno nie zdecydował, szczególnie, że przy obecnych cenach, mówimy o aucie za prawie ćwierć miliona złotych! Przede wszystkim elektronika
@Mu_H: O Panie. Jaki dealer?

Mam Cuprę Ateca z Cupra Dynamica Warszawa na Płowieckiej i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę. Olej wymieniam co około 8-9k km, tu sami mi podali wymagania gwaranta tak żeby było OK. Dodatkowo sama obsługa serwisowa zawsze jest przeprowadzana w bardzo miłej atmosferze. Jak chciałem power box od ABT, też wysłali do zewnętrznego partnera (Pachura Moto Center w Środzie Wielkopolskiej), bo po ludzku powiedzieli, że
@Luko: Tak, przekładałem stockowy na Akrapovica. Ogólnie napisałem do ABT, oni skierowali mnie do Pana z Cupry zajmującego się/nadzorującego dostawy części. Z Nim ustaliłem zamówienie wydechu, opłaciłem fakturę zaliczkową za wydech oraz w moim przypadku Power Boxa, kiedy wydech przyszedł to umówiliśmy wizytę w Serwisie na Płowieckiej, ja opłaciłem pozostałą część kwoty za wydech. Po kilku dniach, w serwisie zostawiłem auto i po praktycznie czterdziestu minutach wydech był już przełożony, po